Siirry sisältöön
Humm
  • Palvelut
    • Humm CS – Asiakaspalvelu ja -kokemus
    • Humm CS – Verkkokauppojen asiakaspalvelu
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Blogi
  • Kokemuksia
  • Oppaat
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

Blogi

    • Asiakaskokemus
    • Asiakaspalvelu
      • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
      • Chat-palvelu
      • Chatbot
    • Myynnin ulkoistaminen
      • CRM
    • Verkkokauppa
    • Yleinen

Humm

touko 16

Lue artikkeli: Chatbot myynnin tukena – Prospektoinnista kädenpuristukseen

B2B-kentällä myyntiprosessin alkupäästä ja potentiaalisten asiakkaiden kartoittamisesta vastaa usein Sales Development Representative-tiimi, tai tuttavallisemmin prospektoijat. SDR-tiimin pääasiallinen tehtävä on kartoittaa ja kontaktoida yritykselle sopivat asiakkaat, ja löytää heille oikeat ja hyödylliset palveluratkaisut yrityksen tarjonnasta vuoropuhelua hyödyntäen. Työnkuva pitää sisällään lukuisia toistuvia tehtäviä joiden painoarvo on todella merkittävä lopputuleman kannalta. Automaatio on muuttanut peliä viime vuosien […]

Lue artikkeli

Humm

touko 9

Lue artikkeli: Ominaisuudet, edut vai ratkaisu? – Myynnin tulokulma verkkoliiketoiminnassa

Verkossa liikkuvat asiakkaat ovat usein huomattavan tietoisia tuotteista tai palveluista joita he selailevat yritysten verkkosivuilla. Tiedonhaun helppous ja ennen kaikkea tiedon saatavuus on tehnyt kuluttajista huomattavasti tietoisempia sekä itsenäisempiä ostajia, ja usein ostopäätös onkin jo aivan loppusuoralla ja verkkosivuilla pyörivä asiakas saattaa jo suorittaa esimerkiksi muodollista hintavertailua. Myynnille sekä markkinoinnille tämä tarkoittaa sitä että asiakkaalle […]

Lue artikkeli

Humm

touko 2

Lue artikkeli: Intercom & Chatbot – Mihin kaikkeen Intercomin botit taipuvat?

Kuten aiemmin kerroimme, Finnchat aloitti kumppanuuden Yhdysvaltalaisen ohjelmistoyhtiö Intercomin kanssa. Intercom chatbot ja chat-alusta hakee vertaistaan, ja laadukkaasta tuotteesta viestii myös yrityksen huomattava kasvu viime vuosien aikana. Mikä tekee siis juuri Intercomista niin hyvän? Tähän kysymykseen löytyisi huomattava määrä vastauksia sillä Intercom -ohjelmisto tuo merkittävää lisäarvoa yrityksen kaikille osa-alueille. Näistä varmasti merkittävimpinä voidaan mainita myynti, […]

Lue artikkeli

Chat-ohjelmistot vertailussa

Humm

huhti 24

Lue artikkeli: Vertailussa Live-Chat-ohjelmistot – valinnanvaraa riittää

Kun ajatukset kääntyvät verkkosivujen chat-palveluihin, ensimmäinen mielikuva useimmiten on itse chat-ikkuna, joka sivustolla on näkyvillä ilmoittamassa asiakkailleen, että “Hei, minä olen täällä ja vastaan mielelläni kysymyksiisi!”. Erilaisia ohjelmistoja tähän tarkoitukseen löytyykin nykymarkkinoilta jopa tukahduttavan paljon, eli kysyntään ollaan kyllä vastattu. Tämä ei tarkoita etteivätkö ne kaikki olisi hyviä, mutta valinnanvaikeus voi tulla hyvin äkkiä vastaan […]

Lue artikkeli

finnchat unicorn

Humm

huhti 17

Lue artikkeli: Finnchat Unicorn – HR Specialist Tytti Jalasaho

Tänään toimistomme takkahuoneen sohvalle kanssani istahtaa Finnchatin HR Specialist Tytti Jalasaho. Ensimmäisen kerran, kun me tapasimme, olimme itse asiassa samassa paikassa. Tosin tuolloin roolit olivat toisinpäin – Tytti haastatteli minua Customer Delight Specialistin tehtäviin. Hän onkin meillä usein se ensimmäinen tyyppi, jonka tapaat, kun halajat mukaan meidän porukkaan! Tämä savolainen sutkauttelija on ollut hääräilemässä Finnchatilla […]

Lue artikkeli

kohtaaminen verkossa

Humm

huhti 10

Lue artikkeli: Ihmisen näköinen kohtaaminen verkossa – Mikä tekee kohtaamisesta merkityksellisen? Miksi se on niin tärkeää?

Chat-palvelut eivät ole enää uusi juttu. Me, jos ketkä se tiedetään. Chattien arkipäiväistymisen myötä, erilaiset nyanssit palveluissa nousevat helpommin ja helpommin esille. Uskallankin väittää, että nykyään entistä merkityksellisemmän kohtaamisen, noh.. merkitys on myös jatkuvasti enemmän ja enemmän tärkeää. Merkitykselliset, briljantit jopa, kohtaamiset verkossa, ovatkin olleet toimintamme keskiössä aivan alusta lähtien. Mikä tekee kohtaamisesta merkityksellisen? Miksi […]

Lue artikkeli

Finnchat Intercomin virallinen kumppani

Humm

huhti 9

Lue artikkeli: Finnchat yhteistyöhön Intercomin kanssa.

Reilun kuukauden aikana olemme toteuttaneet chat-bottien pilotointeja asiakasyritystemme verkkosivuilla, ja pilotoinneissa on hyödynnetty Intercomin ohjelmistoa. Tähän astiset tulokset ovat olleet positiivisia. Olemme solmineet yhteistyösopimuksen Intercomin kanssa: toukokuusta alkaen tarjoamme chat-palveluja myös Intercomin alustalla. Kyseessä on Irlannissa perustettu ja San Franciscossa päämajaa pitävä yritys, joka on kasvanut viime vuosina nopeasti. Viime vuonna yritys julkisti tehneensä 125 miljoonan dollarin sijoituskierroksen, joka […]

Lue artikkeli

Chatbot

Humm

huhti 5

Lue artikkeli: Chatbot, bot vai AI-bot? Chatbot ja sen eri muotoja

Chatbot-keskustelu käy kuumana, mutta miten erotellaan chatbot ja tekoälypohjainen chatbot? Lue lisää blogista!

Lue artikkeli

Artikkelien sivutus

Edellinen 1 … 14 15 16 … 21 Seuraava

Kategoriat

  • Asiakaskokemus
  • Asiakaspalvelu
    • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
    • Chat-palvelu
    • Chatbot
  • Myynnin ulkoistaminen
    • CRM
  • Verkkokauppa
  • Yleinen
  • Palvelut
    • Humm CS – Asiakaspalvelu- ja kokemus
      • Ulkoistettu asiakaspalvelu
      • Automaatio -ja itsepalvelut
      • Asiantuntija- ja kehityspalvelut
    • Humm Sales – B2B myynti
    • Humm CS – Verkkokauppojen asiakaspalvelu
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM