Siirry sisältöön
Humm
  • Palvelut
    • Humm CS – Asiakaspalvelu ja -kokemus
    • Humm CS – Verkkokauppojen asiakaspalvelu
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Blogi
  • Kokemuksia
  • Oppaat
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

Humm

huhti 9

  • Jaa artikkeli Twitterissä
  • Jaa artikkeli Linkedinissä
  • Jaa artikkeli Facebookissa

Finnchat yhteistyöhön Intercomin kanssa.

Finnchat Intercomin virallinen kumppani

Reilun kuukauden aikana olemme toteuttaneet chat-bottien pilotointeja asiakasyritystemme verkkosivuilla, ja pilotoinneissa on hyödynnetty Intercomin ohjelmistoa. Tähän astiset tulokset ovat olleet positiivisia.

Olemme solmineet yhteistyösopimuksen Intercomin kanssa: toukokuusta alkaen tarjoamme chat-palveluja myös Intercomin alustalla. Kyseessä on Irlannissa perustettu ja San Franciscossa päämajaa pitävä yritys, joka on kasvanut viime vuosina nopeasti. Viime vuonna yritys julkisti tehneensä 125 miljoonan dollarin sijoituskierroksen, joka nosti yhtiön valuaation yli miljardiin dollariin. Intercom on kuin oman alansa Hubspot – kyseessä on teknisesti monipuolinen työkalu, joka täydentää käyttämiämme ohjelmistoja erityisesti bottien osalta

Intercom ohjelmiston vahvuudet

Klikkailubotit: Kokemuksiemme mukaan yli 10 % verkkosivuston kävijöistä on vuorovaikutuksessa botin kanssa, kun se on laadittu hyvin. Näillä boteilla on tavoitteena kasvattaa liidimäärää, jossa ne näyttävät toimivan mainiosti.

Tekoälypohjaiset botit: Intercom tarjoaa myös asiakaspalvelu-botin, joka mukautuu tilanteisiin  ja kykenee vastaamaan asiakkaan kysymyksiin moninaisin tavoin.

Kävijäpohjainen seuranta: Kävijäpohjainen seuranta mahdollistaa erilaiset segmentoinnit ja parantaa ymmärrystämme chat-palvelun vaikutuksesta tuloksien suhteen. Pystymme kartoittamaan kunkin asiakkaaksi päätyvän ja päätymättömän polun yksilöidysti.

Markkinoinnin automaatio: Olemassa oleville asiakkaille sekä potentiaalisille asiakkaille saadaan luotua tavoitteelliset kampanjat, jotka tavoittavat kävijät heidän vieraillessa sivuilla tai suoraan sähköpostitse.

Keskusteluiden jatkuminen saumattomasti sähköpostissa: Ohjelmisto kysyy aktiivisesti sähköpostia kaikilta tunnistamattomilta kävijöiltä. Kun asiakas antaa sähköpostiosoitteensa, keskustelua voidaan jatkaa hänen kanssaan automaattisesti sähköpostin välityksellä sivuilta löytyvän chat-ikkunan lisäksi.

Kiinnostuitko Intercomista chat-ohjelmistona? Ethän epäröi laittaa meille viestiä, kerromme mielellämme lisää!

Terveisin,
Finnchat Oy

Teksti: Sara Tikka
  • Finnchat
  • intercom

Blogi

Humm

Asiakaskokemus vai kustannustehokkuus? Fiksu palvelu ei valitse vaan yhdistää

Humm

Asiakaspalvelun mittaristo – Näin mittaat oikeita asioita

Humm

5 askelta verkkokaupan asiakaspalvelun ulkoistamiseen ilman stressiä

Humm

Webinaaritallenne: Älä optimoi myyntiprosessiasi vaan asiakkaan ostoprosessia.

Humm

Myynnin ulkoistaminen teollisuudessa



Kategoriat

  • Asiakaskokemus
  • Asiakaspalvelu
    • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
    • Chat-palvelu
    • Chatbot
  • Myynnin ulkoistaminen
    • CRM
  • Verkkokauppa
  • Yleinen
  • Palvelut
    • Humm CS – Asiakaspalvelu- ja kokemus
      • Ulkoistettu asiakaspalvelu
      • Automaatio -ja itsepalvelut
      • Asiantuntija- ja kehityspalvelut
    • Humm Sales – B2B myynti
    • Humm CS – Verkkokauppojen asiakaspalvelu
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM