Siirry sisältöön
Humm
  • Ratkaisut
    • Monikanavaiset palvelut
      • Monikanavainen asiakaspalvelu
      • Monikanavainen myynti
      • Palveluautomaatiot
    • Datapalvelut
      • Ohjausryhmät
      • Arvoraportit
      • CRM-datan rikastaminen
    • Suunnittelupalvelut
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

Humm

huhti 9

  • Jaa artikkeli Twitterissä
  • Jaa artikkeli Linkedinissä
  • Jaa artikkeli Facebookissa

Finnchat yhteistyöhön Intercomin kanssa.

Finnchat Intercomin virallinen kumppani

Reilun kuukauden aikana olemme toteuttaneet chat-bottien pilotointeja asiakasyritystemme verkkosivuilla, ja pilotoinneissa on hyödynnetty Intercomin ohjelmistoa. Tähän astiset tulokset ovat olleet positiivisia.

Olemme solmineet yhteistyösopimuksen Intercomin kanssa: toukokuusta alkaen tarjoamme chat-palveluja myös Intercomin alustalla. Kyseessä on Irlannissa perustettu ja San Franciscossa päämajaa pitävä yritys, joka on kasvanut viime vuosina nopeasti. Viime vuonna yritys julkisti tehneensä 125 miljoonan dollarin sijoituskierroksen, joka nosti yhtiön valuaation yli miljardiin dollariin. Intercom on kuin oman alansa Hubspot – kyseessä on teknisesti monipuolinen työkalu, joka täydentää käyttämiämme ohjelmistoja erityisesti bottien osalta

Intercom ohjelmiston vahvuudet

Klikkailubotit: Kokemuksiemme mukaan yli 10 % verkkosivuston kävijöistä on vuorovaikutuksessa botin kanssa, kun se on laadittu hyvin. Näillä boteilla on tavoitteena kasvattaa liidimäärää, jossa ne näyttävät toimivan mainiosti.

Tekoälypohjaiset botit: Intercom tarjoaa myös asiakaspalvelu-botin, joka mukautuu tilanteisiin  ja kykenee vastaamaan asiakkaan kysymyksiin moninaisin tavoin.

Kävijäpohjainen seuranta: Kävijäpohjainen seuranta mahdollistaa erilaiset segmentoinnit ja parantaa ymmärrystämme chat-palvelun vaikutuksesta tuloksien suhteen. Pystymme kartoittamaan kunkin asiakkaaksi päätyvän ja päätymättömän polun yksilöidysti.

Markkinoinnin automaatio: Olemassa oleville asiakkaille sekä potentiaalisille asiakkaille saadaan luotua tavoitteelliset kampanjat, jotka tavoittavat kävijät heidän vieraillessa sivuilla tai suoraan sähköpostitse.

Keskusteluiden jatkuminen saumattomasti sähköpostissa: Ohjelmisto kysyy aktiivisesti sähköpostia kaikilta tunnistamattomilta kävijöiltä. Kun asiakas antaa sähköpostiosoitteensa, keskustelua voidaan jatkaa hänen kanssaan automaattisesti sähköpostin välityksellä sivuilta löytyvän chat-ikkunan lisäksi.

Kiinnostuitko Intercomista chat-ohjelmistona? Ethän epäröi laittaa meille viestiä, kerromme mielellämme lisää!

Terveisin,
Finnchat Oy

Teksti: Sara Tikka
  • Finnchat
  • intercom

Blogi

Humm

Kuinka ChatGPT modernisoisi asiakaspalvelun? 

Humm - modernia asiakaspalvelua.

Piia Raidén

Mitä Humm on asiakkaille – kutsuvierastilaisuuden tunnelmia

Jere Kattelus

Mitä Humm on henkilöstölle – lanseerausjuhlien tunnelmia

Humm

Finnchat ja Northbound yhdistyivät – uuden yrityksen nimi on Humm

Humm

Näin teet laadukasta ensikontaktointia – Osa 3 – Ensikontaktin resepti

Ensikontaktoinnin opas - Northbound


Kategoriat

  • Asiakaskokemus
  • Asiakaspalvelu
    • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
    • Chat-palvelu
    • Chatbot
  • Myynnin ulkoistaminen
  • Verkkokauppa
  • Yleinen
  • Ratkaisut
    • Monikanavaiset palvelut
      • Monikanavainen asiakaspalvelu
      • Monikanavainen myynti
      • Palveluautomaatiot
    • Datapalvelut
      • Ohjausryhmät
      • Arvoraportit
      • CRM-datan rikastaminen
    • Suunnittelupalvelut
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Helsinki

Kansakoulukatu 3, 00100 Helsinki

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM