Blogi
Humm
Lue artikkeli: Panosta asiakaspalveluun vuonna 2016
Pieni tai keskisuuri yritys! Vuonna 2016 asiakaspalvelu verkossa voi olla suurin kilpailuetusi, jos et enää voi (tai tahdo) kilpailla hinnalla. Tai jos ulkomaiset yhtiöt valtaavat verkkobisneksen valtavilla markkinointibudjeteillaan ja viimeiseen asti hiotuilla verkkopalveluilla. Kuten aiemmassa Roopen kirjoituksessa tuli hyvin esille, suurien yhtiöiden on helpompaa ja halvempaa panostaa teknologiseen edelläkävijyyteen ja tietotaitoon, kuten verkkosivujen ostoprosessin saumattomuuteen, […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Koko henkilöstö mukana kehittämässä Finnchatin arvoja
Finnchatilla on tapana aloittaa vuosi koko talon yhteisellä arvokeskustelulla. Mitä meidän arvot oikein meille tarkoittaa käytännössä? oli ydinkysymys, jota lähdimme pohtimaan yhdessä lauantaina 24.1. Lauantai-ilta valikoitui ajankohdaksi sen takia, että verkkokaupoissa asiakaspalvelutyötä tekeville chatmyyjillemme tämä oli ainoa aika, jolloin koko porukka oli mahdollista saada yhteen. Keskustelimme arvoista n. 4 henkilön ryhmissä, joita välillä vaihdettiin, jotta […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Miten onnistuu ennustettava B2B-myynti? Osa 2: Myynnin roolittaminen
Nostimme edellisessä tämän blogisarjan tekstissä esille kolme ennustettavan ja skaalautuvan B2B-myynnin mahdollisuuksia parantavaa fundamenttia, joista perehdyimme markkinalähtöiseen myynnin suunnitteluun. Tässä kirjoituksessa taas sukellamme syvemmälle myynnin roolittamisen maailmaan. Perinteisesti B2B-myyjä aloittaa työnsä prospektoimalla sopivia firmoja ja päättäjiä sekä miettimällä, missä kanavassa heidät kannattaa tavoittaa. Tämän jälkeen hän aloittaa kontaktoinnin, pyrkii esittelemään asiansa ja onnistuessaan sopii tapaamisen. […]
Lue artikkeli