asiakaspalvelu

Humm
Lue artikkeli: Asiakaskokemus vai kustannustehokkuus? Fiksu palvelu ei valitse vaan yhdistää
Asiakaspalvelun kehittämisessä törmätään usein ristiriitaiseen asetelmaan. Joko panostetaan asiakaskokemukseen tai aletaan karsia kustannuksia. Harvoin puhutaan siitä, miten nämä kaksi voisivat oikeasti tukea toisiaan. Silti juuri tässä kohtaavat modernin asiakaspalvelun suurimmat mahdollisuudet. Kysymys ei ole siitä, kuinka monta yhteydenottoa otetaan vastaan tai kuinka nopeasti ne käsitellään. Kysymys on siitä, miten asiakas kokee palvelun ja miten sitä […]
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Asiakaspalvelun mittaristo – Näin mittaat oikeita asioita
Asiakaspalvelu on usein ensimmäinen paikka, jossa halutaan säästää. Mutta kun puhutaan pelkästään kustannuksista, unohtuu helposti se tärkein: mitä asiakaspalvelu oikeasti mahdollistaa. Hyvin rakennettu mittaristo paljastaa, missä kohtaa palvelu tuottaa arvoa ja missä sitä hukataan. Se auttaa parantamaan kokemusta, vähentämään turhaa kysyntää ja tekemään asiakaspalvelusta koko liiketoimintaa tukevaa tekemistä.Tärkeintä on päättää mitä kannattaa mitata. Oikeat mittarit […]
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: 5 askelta verkkokaupan asiakaspalvelun ulkoistamiseen ilman stressiä
Verkkokaupassa hyvä asiakaspalvelu ratkaisee, jääkö asiakas ostoksille vai lähteekö hän kilpailijan sivuille. Nopeus, ystävällisyys ja asiantuntemus vaikuttavat suoraan, miten hyvin kauppa käy ja millaisen mielikuvan asiakkaat verkkokaupasta saavat. Ulkoistaminen voi olla loistava keino parantaa asiakaspalvelua, mutta moni verkkokauppias pelkää, että se lisää säätöä ja hässäkkää arkeen. Ideaalitilanteessa asiakaspalvelun ulkoistaminen tehdään fiksusti, jolloin säästyy aikaa, hermoja […]
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Webinaaritallenne: Myynnillinen asiakaspalvelu verkkokaupassa 💰
Katso webinaaritallenne 8.11.2024 järjestetystä webinaarista, jossa Hummin toimitusjohtaja Ilja Aalto ja Hankkijan verkkoliikenne päällikkö Pauliina Mäkelä keskustelevat myynnillisestä asiakaspalvelusta verkkokaupassa.
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Myynnillinen asiakaspalvelu verkkokaupassa
Kun asiakas astuu kivijalkaliikkeeseen, hän odottaa tarvittaessa saavansa nopeaa, ystävällistä, henkilökohtaista ja vaivatonta asiakaspalvelua. Verkkokaupan kasvettua vauhdilla, on ymmärretty asiakkaalla olevan samat odotukset erinomaisesta asiakaspalvelusta verkkoympäristössä. Vielä joitakin vuosia sitten asiakaspalvelua saatettiin pitää vain välttämättömänä kustannuksena. Nyt yhä useammat yritykset ymmärtävät, että asiakkaan ongelmien ratkaisemisen lisäksi asiakaspalvelu voi myös edistää yrityksen myyntiä ja olla […]
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Miten tehdään asiakaspalvelusta kilpailuetu?
Nähdäksemme asiakaspalveluun voi suhtautua strategisesti kolmella tapaa: minimisuorituksella, standardisuorituksella tai tavoitteena tehdä siitä kilpailuetu. Minimisuoritus tarkoittaa nimensä mukaisesti sitä, että koitetaan vain selviytyä asiakaspalvelun tarpeista mahdollisimman kustannustehokkaasti ja vaivattomasti. Asiakaskokemus voi tästä paikoin kärsiä, mutta sellaista se on. Joillekin toimijoille tämä voi olla ihan varteenotettava vaihtoehto, vaikka toki karulta kuulostaakin. Standardisuoritus tarkoittaa sitä, että tutkitaan mitä markkinassa […]
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Webinaaritallenne: Miten asiakaspalvelusta rakennetaan kilpailuetu?
✨ Katso webinaaritallenne ja löydä uusia näkökulmia asiakaspalvelun kehittämiseen! 1.10.2024 pidetyssä webinaarissa pääset sukeltamaan asiakaspalvelun maailmaan ja saat konkreettisia esimerkkejä asiakaspalvelun kehittämiseen. Oletko kiinnostunut asiakaspalvelun ulkoistamisesta? Voit ladata maksuttoman oppaamme ja syventyä aiheeseen alta! Kuinka asiakaspalvelun ulkoistaminen käytännössä toimii? Käy lukemassa referenssitarina nettisivuiltamme!
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Kuinka hyödyntää NBF:n kaupallista potentiaalia?
❓ Miten saada kaupallista arvoa NBF:stä? Nordic Business Forum (NBF) on täynnä inspiroivia puheenvuoroja, jotka ovat tapahtuman keskiössä, mutta se on myös oiva tilaisuus avata uusia kaupallisia keskusteluja siinä sivussa. Tässä muutamia vinkkejä, joiden avulla voit saada tapahtumasta myös kaupallista hyötyä yrityksellesi. 💡 Hyödynnä Brellaa tehokkaasti Brellan tapaamismahdollisuudet ovat rajallisia ja lyhyitä, joten ole tarkka […]
Lue artikkeli