asiakaspalvelu
Humm
Lue artikkeli: 5 vinkkiä parempaan sähköpostiasiakaspalveluun
Mitä asioita sähköpostiasiakaspalvelun kehittämisessä tulisi huomioida? Koostimme tärkeimmät vinkkimme parempaan sähköpostiasiakaspalveluun.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Verkkokaupan asiakaspalvelu
Verkkokaupan chat-asiakaspalvelun konkarimme avaavat eri näkökulmista, mistä tekijöistä laadukas verkkokaupan asiakaspalvelu koostuu.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Finnchat laajentaa palvelutarjoomaansa sähköposteihin
Laajensimme palveluvalikoimaamme sähköposteihin. Asiakaspalvelusähköpostien ulkoistaminen tulee olemaan yksi osa laajentunutta monikanavaista palvelutarjontaamme.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Asiakaspalvelun tehostaminen Intercomilla
Asiakaspalvelun tehostaminen ja toistuvien tehtävien automatisointi parantaa verkossa tapahtuvaa asiakaspalvelukokemusta.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Customer Lifetime Value eli CLV ja asiakaspalvelu
Asiakkuuden elinkaaren arvo eli Customer Lifetime Value on tärkeä liiketoiminnan mittari, johon vaikutetaan hyvällä asiakaspalvelulla.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Laadukas kohtaaminen autoliikkeen chat-palvelussa
Anne Hokkanen kertoo konkreettisen esimerkin avulla, miten laadukas kohtaaminen rakennetaan autoliikkeen chat-palvelussa.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Ihmisen näköinen kohtaaminen verkossa – Mikä tekee kohtaamisesta merkityksellisen? Miksi se on niin tärkeää?
Chat-palvelut eivät ole enää uusi juttu. Me, jos ketkä se tiedetään. Chattien arkipäiväistymisen myötä, erilaiset nyanssit palveluissa nousevat helpommin ja helpommin esille. Uskallankin väittää, että nykyään entistä merkityksellisemmän kohtaamisen, noh.. merkitys on myös jatkuvasti enemmän ja enemmän tärkeää. Merkitykselliset, briljantit jopa, kohtaamiset verkossa, ovatkin olleet toimintamme keskiössä aivan alusta lähtien. Mikä tekee kohtaamisesta merkityksellisen? Miksi […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Chatbot vs. Ihminen asiakaspalvelussa
Ei voi kieltää, etteikö tekoäly olisi hyödyllinen työkalu moneen pulmaan, mutta pystytäänkö sillä korvaamaan ihminen täysin? Chatbot on tehokas ratkaisu toistuvien kysymysten hoitoon, joihin chat-asiakaspalvelijan ei yksinkertaisesti ole edes järkeä käyttää aikaansa. Valmiilla vastauspohjilla pystytään hoitamaan tehokkaasti toistuvat keskustelut jättäen chat-tekijälle aikaa monimutkaisempien kysymysten hoitoon. Eli siihen, mihin heitä eniten tarvitaankin. Eihän asiakkaan ole mitään […]
Lue artikkeli