asiakaspalvelu
Humm
Lue artikkeli: Ulkoistetun asiakaspalvelun plussat ja miinukset
Yritys voi ulkoistaa osan toiminnastaan ulkopuoliselle yritykselle, esimerkiksi asiakaspalvelun. Ulkoistamisella on monia hyötyjä ja se onkin ollut kasvava trendi jo hetken aikaa. Ulkoistamista suunnittelevan yrityksen on hyvä pohtia potentiaalisia hyötyjä ja haittoja sekä vaikuttaako se esimerkiksi yrityskulttuuriin. Minkälaisia hyötyjä ulkoistamisella sitten on ja mitä asioita kannattaa katsoa kriittisellä silmällä ulkoistamista miettiessä yritykselle? Ulkoistamisen hyödyt […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Finnchat uudistaa henkilökohtaisen palvelun Apple Business Chatin avulla
Apple julkisti kesäkuun alussa kehittävänsä täysin uudenlaisen tavan yritysten ja asiakkaiden väliseen kommunikaatioon, joka tulee olemaan tarjolla uudessa iOS 11:ssa. Developer Preview:na julkistettu asiakastuki, Apple Business Chat, tarjoaa asiakkaille mahdollisuuden reaaliaikaiseen chat-palveluun suoraan Applen omissa ohjelmissa – Safarissa, Spotlightissa, Sirissä ja Mapseissa. Myös Finnchat seuraa erityisellä mielenkiinnolla tätä mullistavaa kehitystä, joten rekisteröidyimme heti mukaan Developer […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Joulu tulee, onko asiakaspalvelutiimisi valmis?
Joulu tuo sesongin mukanaan kaupan alalle. Nyt onkin paras hetki käydä läpi asiakaspalvelun maneerit ja tarkistaa, mitä asiakaspalvelulta todella odotetaan. Suomessa harvoin on yhtä hyvää kautta kuluttajamyynnissä, joten tämän ei kannata antaa odottaa! Asiakaspalvelu jouluna kannattaa todellakin ottaa vakavasti. jopa 80 % “normaalia” työpäivää ruuhkaisempia. Keräsin Finnchatin asiantuntijatiimiltä parhaat vinkit onnistuneeseen asiakaspalveluun joulun myyntisesonkina: Hyvä […]
Lue artikkeli