Siirry sisältöön
Humm
  • Ratkaisut
    • Monikanavaiset palvelut
      • Monikanavainen asiakaspalvelu
      • Monikanavainen myynti
      • Palveluautomaatiot
    • Datapalvelut
      • Ohjausryhmät
      • Arvoraportit
      • CRM-datan rikastaminen
    • Suunnittelupalvelut
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

black Friday

    • Asiakaskokemus
    • Asiakaspalvelu
      • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
      • Chat-palvelu
      • Chatbot
    • Myynnin ulkoistaminen
    • Verkkokauppa
    • Yleinen
black-friday-and-cyber-monday-header-image

Humm

marras 14

Lue artikkeli: Black Friday & Cyber Monday – 2017

Yhdysvalloista lähtöisin olevat tapahtumat aloittavat epävirallisesti joulusesongin myös tänä vuonna! Black Fridayta vietetään 24.11., jonka jälkeisenä maanantaina 27.11. on Cyber Mondayn vuoro. Me Finnchatilla valmistaudumme kyseisiin ostospäiviin huolella yhdessä päämiestemme kanssa. Bonuswayn tekemään kyselyyn vastanneista jopa 85% aikoo tehdä ostoksensa verkossa Black Fridayna (Kauppalehti, 7.11.2017). Mustana Perjantaina verkkokauppa on selkeästi kiinnostavampi verrattuna kivijalkaan. Chatin tehokkuus […]

Lue artikkeli

Google Trends

Humm

marras 22

Lue artikkeli: Black Friday kasvaa räjähdysmäisesti

Numbers represent search interest relative to the highest point on the chart for the given region and time. A value of 100 is the peak popularity for the term. A value of 50 means that the term is half as popular. – Google Trends Black Friday kasvaa Suomessa kiihtyvällä tahdilla, sen osoittaa muun muassa Google […]

Lue artikkeli

Black Friday ja Chat-palvelut

Humm

marras 22

Lue artikkeli: 3 tapaa hyödyntää chat-palvelua Black Friday -alennusmyynnissä

Adobe arvioi, että suomalaiset käyttävät verkkokauppaan 65,2 miljoonaa euroa Black Friday -alennusmyynnissä 25. marraskuuta 2016 (Adobe Digital Index Holiday Shopping Prediction -tutkimus). Tästä rytinästä kannattaa verkkokauppiaan ottaa kaikki irti. Myös chat-palvelussaan. suomalaiset käyttävät verkkokauppaan 65,2 miljoonaa euroa kyseisessä alennusmyynnissä 1. Keskustelunavaukset ja “skripti” Tarjouksia voidaan tuoda esille verkkokaupan automaattisissa keskustelunavauksissa sekä tietysti muutenkin chat-keskusteluissa. Lisämyynti […]

Lue artikkeli


Kategoriat

  • Asiakaskokemus
  • Asiakaspalvelu
    • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
    • Chat-palvelu
    • Chatbot
  • Myynnin ulkoistaminen
  • Verkkokauppa
  • Yleinen
  • Ratkaisut
    • Monikanavaiset palvelut
      • Monikanavainen asiakaspalvelu
      • Monikanavainen myynti
      • Palveluautomaatiot
    • Datapalvelut
      • Ohjausryhmät
      • Arvoraportit
      • CRM-datan rikastaminen
    • Suunnittelupalvelut
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Helsinki

Kansakoulukatu 3, 00100 Helsinki

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM