Siirry sisältöön
Humm
  • Ratkaisut
    • Monikanavaiset palvelut
      • Monikanavainen asiakaspalvelu
      • Monikanavainen myynti
      • Palveluautomaatiot
    • Datapalvelut
      • Ohjausryhmät
      • Arvoraportit
      • CRM-datan rikastaminen
    • Suunnittelupalvelut
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

Humm

marras 22

  • Jaa artikkeli Twitterissä
  • Jaa artikkeli Linkedinissä
  • Jaa artikkeli Facebookissa

Black Friday kasvaa räjähdysmäisesti

Google Trends

Numbers represent search interest relative to the highest point on the chart for the given region and time. A value of 100 is the peak popularity for the term. A value of 50 means that the term is half as popular. – Google Trends

Black Friday kasvaa Suomessa kiihtyvällä tahdilla, sen osoittaa muun muassa Google Trends.

Se paljastaa, kuinka joulumyynti on viimeisen parin vuoden ajan käynnistetty tehokkaasti juuri ”Musta perjantai” -alennusmyynnillä – tai sen aikaan.

Mittakaavaa Musta Perjantai -alennuspäivän rahallisesta arvosta antavat esimerkiksi Gigantin julkaisemat luvut vuodelta 2015: Nettikaupan vierailijoita oli vuorokauden aikana yli miljoona, ja myymälöiden kävijämäärä kasvoi kymmeniintuhansiin. Gigantti onkin ollut yksi Black Friday -alennusmyynnin suurimpia hyödyntäjiä Suomen verkkokauppaskenessä.

Myös Kauppalehti uutisoi viime vuonna, kuinka “Black Friday räjäytti verkkokaupan”. Verkkokauppamaksuja välittävän Klarnan tiedotteen (2015) mukaan verkkokauppaostoksia tehtiin 253 % enemmän kuin tavallisena perjantaina. Pohjoismaissa luku oli jo 305 % (2015). Cuponation, joka välittää alennuskuponkeja verkkokauppoihin, raportoi yli kuusinkertaisista verkkomyynneistä normaaliin verrattuna.

Black Friday vuonna 2016

Vuonna 2016 näistä luvuista päästään varmasti vielä ylöspäin. Miten teidän verkkokauppanne on panostanut Black Friday -alennusmyyntiin – ja ollaanko asiakaspalvelussa ja myynnissä valmiina todelliseen rysäykseen palvelumäärissä?

  • alennusmyynti
  • black Friday

Blogi

Humm

Kuinka ChatGPT modernisoisi asiakaspalvelun? 

Humm - modernia asiakaspalvelua.

Piia Raidén

Mitä Humm on asiakkaille – kutsuvierastilaisuuden tunnelmia

Jere Kattelus

Mitä Humm on henkilöstölle – lanseerausjuhlien tunnelmia

Humm

Finnchat ja Northbound yhdistyivät – uuden yrityksen nimi on Humm

Humm

Näin teet laadukasta ensikontaktointia – Osa 3 – Ensikontaktin resepti

Ensikontaktoinnin opas - Northbound


Kategoriat

  • Asiakaskokemus
  • Asiakaspalvelu
    • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
    • Chat-palvelu
    • Chatbot
  • Myynnin ulkoistaminen
  • Verkkokauppa
  • Yleinen
  • Ratkaisut
    • Monikanavaiset palvelut
      • Monikanavainen asiakaspalvelu
      • Monikanavainen myynti
      • Palveluautomaatiot
    • Datapalvelut
      • Ohjausryhmät
      • Arvoraportit
      • CRM-datan rikastaminen
    • Suunnittelupalvelut
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Helsinki

Kansakoulukatu 3, 00100 Helsinki

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM