Siirry sisältöön
Humm
  • Palvelut
    • Humm CS – Asiakaspalvelu ja -kokemus
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Blogi
  • Kokemuksia
  • Oppaat
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

henkilöstö

    • Asiakaskokemus
    • Asiakaspalvelu
      • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
      • Chat-palvelu
      • Chatbot
    • Myynnin ulkoistaminen
      • CRM
    • Verkkokauppa
    • Yleinen
finnchat unicorn

Humm

elo 1

Lue artikkeli: Finnchat Unicorn – Account Manager Esa Starck

Vuonna 2014 Finnchatin joukkoihin astui peloton nuoriherra Starck, jolla oli omien sanojensa mukaan outo fiksaatio konekirjoittamiseen. Kun 600 kirjoitetun merkin minuuttivauhtiin yhdistettiin tahto palvella asiakkaita briljantisti, ja ratkaista erilaisia ongelmatilanteita (sekä muutaman läheisen kehoitus hankkia “oikeita töitä” ravintolayrittäjyyden tilalle), oli paketti valmis – tuosta nuoresta miehestä tuli raudanluja Customer Delight Specialist chat-kentälle. Esa on aiemmin […]

Lue artikkeli

finnchat unicorn

Humm

huhti 17

Lue artikkeli: Finnchat Unicorn – HR Specialist Tytti Jalasaho

Tänään toimistomme takkahuoneen sohvalle kanssani istahtaa Finnchatin HR Specialist Tytti Jalasaho. Ensimmäisen kerran, kun me tapasimme, olimme itse asiassa samassa paikassa. Tosin tuolloin roolit olivat toisinpäin – Tytti haastatteli minua Customer Delight Specialistin tehtäviin. Hän onkin meillä usein se ensimmäinen tyyppi, jonka tapaat, kun halajat mukaan meidän porukkaan! Tämä savolainen sutkauttelija on ollut hääräilemässä Finnchatilla […]

Lue artikkeli

finnchat unicorn

Humm

maalis 21

Lue artikkeli: Finnchat Unicorn – Customer Delight Specialist: Linda Heikkilä

Tällä kertaa Finnchat Unicorn -henkilökuvassa meille esittäytyy Dynamo-tiimin luottopelaaja, Customer Delight Specialistina toimiva Linda Heikkilä. Linda on ollut vuodesta 2017 asti Finnchatilla tekemässä briljantteja asiakaskohtaamisia – takana niitä on jo rapian 22 000 keskustelun edestä, noin 80 eri sivustolla. Tsekkaa alta Lindan mietteitä työstä, meidän työyhteisöstä ja tietysti myös siitä, mitä muuta arkeen mahtuu työn […]

Lue artikkeli

Humm

helmi 28

Lue artikkeli: Customer Delight Specialistin viikko Finnchatilla

Maanantai Taas koittaa maanantai. Ah, tuo niin surullisen kuuluisa viikon aloituspäivä, jolloin kaikki on vaikeaa. Vai onko? Miksi maanantaista jää jo sanana sellainen maku suuhun, että sitruunan puraisukin kuoren läpi tuntuu paremmalta vaihtoehdolta? Oma mielipiteeni on se, että teemme maanantaista omalla asenteella ja suhtautumisella jostain syystä vaikeamman, kuin se todellisuudessa on. Maanantailla on tärkeä osa […]

Lue artikkeli

finnchat unicorn

Humm

huhti 13

Lue artikkeli: Finnchat Unicorn – Sales Manager: Pasi Suojala

Finnchatin Sales Manager Pasi Suojala vietti lapsuutensa Floridan auringon alla. Työskentelyn Finnchatilla hän aloitti alkuvuodesta 2017. Vapaa-ajallaan Pasi ei kärsi tekemisen puutteesta, siitä pitävät huolen energinen vaimo, pesti jääkiekkovalmentajana sekä hiljattain hankittu koiranpentu. Lue alta, mitä Pasi ajattelee Finnchatilla työskentelystä ja kuinka hänen kirjahaasteensa sujuu.   1. Kerro lyhyesti tehtävistäsi Finnchatilla. Meillä on myynnissä selkeät […]

Lue artikkeli

live chat tips for the teamleader

Humm

maalis 14

Lue artikkeli: Tiimiliiderin neljä pointtia

Miten pärjätä tiimin johtajana? Tiimiliiderillä tulee olla kattavat tiedot yleisesti kaikesta ja tieto siitä, mistä tarvittavat tiedot löytyvät. Liiderin tehtävänä on pitää tiimiläiset ajan tasalla muutoksista ja tavoitteista sekä pyrkiä chattaajien jatkuvaan kehitykseen muun muassa kehityskeskusteluiden avulla.

Lue artikkeli

finnchat unicorn

Humm

maalis 14

Lue artikkeli: Finnchat Unicorn – Sales Manager: Linnea Marttinen

Sales managerina aloittanut Linnea Marttinen on Finnchatin uusimpia työntekijöitä. Lue alta hänen odotuksistaan tulevasta sekä siitä, miten ensimmäiset päivät duunin parissa ovat menneet.   1. Kerro lyhyesti tehtävistäsi Finnchatilla. Aloitin työt Finnchatilla aurinkoisena helmikuun päivänä! Työtehtäviini kuuluu myynnin takominen yhdessä myyntitiimin kanssa. Työpäiväni koostuvat myynnin eri tehtävistä, pääosin puhelimitse tapahtuvasta prospektoinnista, asiakastapaamisista sekä tietysti uusiin […]

Lue artikkeli

Humm

helmi 13

Lue artikkeli: Koko henkilöstö mukana kehittämässä Finnchatin arvoja

Finnchatilla on tapana aloittaa vuosi koko talon yhteisellä arvokeskustelulla. Mitä meidän arvot oikein meille tarkoittaa käytännössä? oli ydinkysymys, jota lähdimme pohtimaan yhdessä lauantaina 24.1. Lauantai-ilta valikoitui ajankohdaksi sen takia, että verkkokaupoissa asiakaspalvelutyötä tekeville chatmyyjillemme tämä oli ainoa aika, jolloin koko porukka oli mahdollista saada yhteen. Keskustelimme arvoista n. 4 henkilön ryhmissä, joita välillä vaihdettiin, jotta […]

Lue artikkeli

Artikkelien sivutus

Edellinen 1 2

Kategoriat

  • Asiakaskokemus
  • Asiakaspalvelu
    • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
    • Chat-palvelu
    • Chatbot
  • Myynnin ulkoistaminen
    • CRM
  • Verkkokauppa
  • Yleinen
  • Palvelut
    • Asiakaspalvelu ja -kokemus – Humm CS
      • Asiantuntijapalvelut
      • Automaatio -ja itsepalvelut
      • Ulkoistettu asiakaspalvelu
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM