Siirry sisältöön
Humm
  • Ratkaisut
    • Monikanavaiset palvelut
      • Monikanavainen asiakaspalvelu
      • Monikanavainen myynti
      • Palveluautomaatiot
    • Datapalvelut
      • Ohjausryhmät
      • Arvoraportit
      • CRM-datan rikastaminen
    • Suunnittelupalvelut
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

Humm

maalis 14

  • Jaa artikkeli Twitterissä
  • Jaa artikkeli Linkedinissä
  • Jaa artikkeli Facebookissa

Finnchat Unicorn – Sales Manager: Linnea Marttinen

finnchat unicorn

Sales managerina aloittanut Linnea Marttinen on Finnchatin uusimpia työntekijöitä. Lue alta hänen odotuksistaan tulevasta sekä siitä, miten ensimmäiset päivät duunin parissa ovat menneet.

Linnea Unicorn

 

1. Kerro lyhyesti tehtävistäsi Finnchatilla.

Aloitin työt Finnchatilla aurinkoisena helmikuun päivänä! Työtehtäviini kuuluu myynnin takominen yhdessä myyntitiimin kanssa. Työpäiväni koostuvat myynnin eri tehtävistä, pääosin puhelimitse tapahtuvasta prospektoinnista, asiakastapaamisista sekä tietysti uusiin kollegoihin ja työyhteisöön tutustumisesta. Ensimmäisen viikon tehokas koulutusjakso on nyt takanapäin ja uutta informaatiota on tullut sisäistettäväksi roppakaupalla. Odotan myös kovasti tapahtumia, joissa pääsen kohtaamaan alan osaajia sekä kumppaneitamme.

Myyntitiimillä on hyvä meininki ja on ilo olla osa sitä!

 

2. Miksi Finnchat?

Olin kuullut Finnchatista työpaikkana vain hyvää ja erityisesti yhteisöllisyys houkutti kovasti. Jyväskylän Tiimiakatemialta valmistuneena erityisen vaikutuksen teki samojen metodien hyödyntäminen Finnchatin arjessa. Ensimmäisestä päivästä lähtien oloni on ollut kuin olisi kotiin tullut. Täällä voin olla oma itseni, minua haastetaan ja työni on tavoitteellista. Myyntitiimillä on hyvä meininki ja on ilo olla osa sitä!

 

3. Millaisia odotuksia ja haasteita sinulla on juuri alkanutta työtä ajatellen ja miltä ensimmäiset työpäivät ovat tuntuneet?

Odotan innolla kaiken jo perehdytyksen aikana tutuksi tulleen tiedon käytäntöön viemistä sekä kohtaamisia asiakkaiden kanssa. Haasteena tällä hetkellä on minulle opetetun suuren tietomäärän sisäistäminen sekä sen hyödyntäminen myyntityössä! Ensimmäisen työviikon jälkeen fiilis on huippu. Odotukseni ovat kovat niin omassa ammatillisessa kehittymisessäni kuin myös minulle asetettujen tavoitteiden täyttämisessäkin. Tämän porukan kanssa työskennellessä ei ole epäilystäkään, etteikö tuleva vuosi olisi huikea!

Ensimmäisen työviikon jälkeen fiilis on huippu.

 

Finnchat Unicorn -sarja esittelee tekijöitä Finnchatin takana

  • finnchat unicorn
  • henkilöstö
  • sales manager

Blogi

Humm

Kuinka ChatGPT modernisoisi asiakaspalvelun? 

Humm - modernia asiakaspalvelua.

Piia Raidén

Mitä Humm on asiakkaille – kutsuvierastilaisuuden tunnelmia

Jere Kattelus

Mitä Humm on henkilöstölle – lanseerausjuhlien tunnelmia

Humm

Finnchat ja Northbound yhdistyivät – uuden yrityksen nimi on Humm

Humm

Näin teet laadukasta ensikontaktointia – Osa 3 – Ensikontaktin resepti

Ensikontaktoinnin opas - Northbound


Kategoriat

  • Asiakaskokemus
  • Asiakaspalvelu
    • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
    • Chat-palvelu
    • Chatbot
  • Myynnin ulkoistaminen
  • Verkkokauppa
  • Yleinen
  • Ratkaisut
    • Monikanavaiset palvelut
      • Monikanavainen asiakaspalvelu
      • Monikanavainen myynti
      • Palveluautomaatiot
    • Datapalvelut
      • Ohjausryhmät
      • Arvoraportit
      • CRM-datan rikastaminen
    • Suunnittelupalvelut
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Helsinki

Kansakoulukatu 3, 00100 Helsinki

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM