monikanavainen asiakaspalvelu
Humm
Lue artikkeli: Miten tehdään asiakaspalvelusta kilpailuetu?
Nähdäksemme asiakaspalveluun voi suhtautua strategisesti kolmella tapaa: minimisuorituksella, standardisuorituksella tai tavoitteena tehdä siitä kilpailuetu. Minimisuoritus tarkoittaa nimensä mukaisesti sitä, että koitetaan vain selviytyä asiakaspalvelun tarpeista mahdollisimman kustannustehokkaasti ja vaivattomasti. Asiakaskokemus voi tästä paikoin kärsiä, mutta sellaista se on. Joillekin toimijoille tämä voi olla ihan varteenotettava vaihtoehto, vaikka toki karulta kuulostaakin. Standardisuoritus tarkoittaa sitä, että tutkitaan mitä markkinassa […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Webinaaritallenne: Miten asiakaspalvelusta rakennetaan kilpailuetu?
✨ Katso webinaaritallenne ja löydä uusia näkökulmia asiakaspalvelun kehittämiseen! 1.10.2024 pidetyssä webinaarissa pääset sukeltamaan asiakaspalvelun maailmaan ja saat konkreettisia esimerkkejä asiakaspalvelun kehittämiseen. Oletko kiinnostunut asiakaspalvelun ulkoistamisesta? Voit ladata maksuttoman oppaamme ja syventyä aiheeseen alta! Kuinka asiakaspalvelun ulkoistaminen käytännössä toimii? Käy lukemassa referenssitarina nettisivuiltamme!
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Kuinka hyödyntää NBF:n kaupallista potentiaalia?
❓ Miten saada kaupallista arvoa NBF:stä? Nordic Business Forum (NBF) on täynnä inspiroivia puheenvuoroja, jotka ovat tapahtuman keskiössä, mutta se on myös oiva tilaisuus avata uusia kaupallisia keskusteluja siinä sivussa. Tässä muutamia vinkkejä, joiden avulla voit saada tapahtumasta myös kaupallista hyötyä yrityksellesi. 💡 Hyödynnä Brellaa tehokkaasti Brellan tapaamismahdollisuudet ovat rajallisia ja lyhyitä, joten ole tarkka […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Miten toimii asiakaspalvelu, joka on samanaikaisesti laadukas ja tehokas?
Asiakaspalvelun merkitys yrityksen liiketoiminnalle on korvaamaton. Se ei ole pelkästään ”se välttämätön osa liiketoimintaa”, vaan asiakaskokemuksen ja lisäarvon tuottamisen kannalta kriittinen funktio. Tehokkuutta ja laatua on pidetty oikeastaan kautta aikain asiakaspalvelun onnistumisen määreinä – sen avaintekijöinä.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Webinaaritallenne: Mikä asiakaspalvelussa on rikki ja miten lähdet korjaamaan?
Webinaarissa maamme johtavat asiakaspalvelun asiantuntijat Jani Jokela (Aiwo Digital) ja Petri Widgrén (Humm) käyvät läpi konkreettisten casejen avulla, miten ymmärrys nykytilasta rakennetaan ja miten sen pohjalta saatu ymmärrys viedään käytäntöön.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Tekoälyn hyödyntäminen asiakaspalvelussa – vinkkejä ja käyttökohteita
Edistyksellinen tekoäly ja laajat kielimallit (LLM) ovat muuttaneet maailmaa viime aikoina, eikä asiakaspalvelu ole poikkeus. Tekoäly ja kielimallit muuttavat tapaa, jolla yritykset voivat tarjota palvelua asiakkailleen, ja tavoitteena onkin usein tehdä toiminnasta tuottavampaa.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Webinaaritallenne: Tehokkuus vs. Laatu – Asiakaspalvelun kauhun tasapaino
Tehokkuus ja laatu ovat keskeisiä mittareita asiakaspalvelussa, jotka valitettavan usein asettuvat vastakkain. Tehokkuus ja laatu eivät kuitenkaan ole toisiaan pois sulkevia, vaan oikein toteutettuna asiakaspalvelu on optimaalisen tehokasta ja erittäin laadukasta.
Katso tallenne.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Webinaaritallenne: Asiakaspalvelu on matematiikkaa
Asiakaspalvelun tehokkuuden parantaminen ja sen muuttaminen kuluerästä investoinniksi on merkittävää liiketoiminnan kannattavuuden kannalta.
Katso tallenne.
Lue artikkeli