monikanavainen asiakaspalvelu
Humm
Lue artikkeli: Järjestelmät ja teknologiat asiakaspalvelussa: Miksi tavallinen sähköpostiohjelma ei riitä asiakaspalvelussa?
Asiakaspalvelu on yksi liiketoiminnan kulmakivistä, ja sen toimivuus määrittää asiakkaiden tyytyväisyyttä ja sitoutumista. Sähköposti ja puhelin ovat tyypillisesti kaksi käytetyintä asiakaspalvelukanavaa, ihan hyvä niin, mutta oleellista on myös toteuttaa valittuja asiakaspalvelukanavia oikein.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Asiakaspalvelutyön suunnittelu ja teknologiavalinta
Huolellinen käytännön suunnittelu on onnistuneen asiakaspalvelun ulkoistuksen edellytys, joka luo pohjan myös teknologiavalinnalle.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Asiakaspalvelun ulkoistamisen plussat ja miinukset
Minkälaisia hyötyjä asiakaspalvelun ulkoistamisella on ja mitä asioita kannattaa pohtia kriittisesti ulkoistamista miettiessä?
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Monikanavainen asiakaspalvelu – ulkoistaako vai ei?
Monikanavainen asiakaspalvelu uudistuu kovalla vauhdilla asiakaspalvelukanavien lisääntyessä ja loppuasiakkaiden odotukset kasvavat.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Finnchat laajentaa palvelutarjoomaansa sähköposteihin
Laajensimme palveluvalikoimaamme sähköposteihin. Asiakaspalvelusähköpostien ulkoistaminen tulee olemaan yksi osa laajentunutta monikanavaista palvelutarjontaamme.
Lue artikkeli