myynnin ulkoistaminen
Ilja Aalto
Lue artikkeli: Webinaaritallenne: Miten teet tulosta kylmäsähköpostilla B2B-myynnissä?
Järjestimme webinaarin perjantaina 22.3.2024 aiheesta kylmäsähköposti B2B-myynnissä. Keskustelemassa olivat Hummin toimitusjohtaja Ilja Aalto sekä Clevenion toimitusjohtaja Aleksi Halsas. Vajaan tunnin keskustelussa käytiin läpi muun muassa seuraavat aiheet: Antoisia katseluhetkiä! Teimme asiakkaastamme Höyrymediasta casen, jossa näytämme miten tehtiin 90 päivän kylmäsähköpostikampanja, joka toi 132 000 € myyntiä. Katso case TÄSTÄ Tarkempaa tietoa eri kanavien eroavaisuuksista ja […]
Lue artikkeli
Ilja Aalto
Lue artikkeli: Miten teet tulosta kylmäsähköpostilla B2B-myynnissä?
Järjestimme LinkedIn Liven perjantaina 8.3.2024 aiheesta kylmäsähköposti B2B-myynnissä. Keskustelemassa olivat Hummin toimitusjohtaja Ilja Aalto sekä Clevenion toimitusjohtaja Aleksi Halsas. Reilun puolen tunnin keskustelussa käytiin läpi muun muassa seuraavat aiheet: Paikalla oli keskimäärin 200 katsojaa ja tallenteen perään kyseltiin, joten tästäpä löytyy. Antoisia katseluhetkiä! Ilja ja Aleksi jatkavat aiheesta syvemmälle maksuttomassa webinaarissa perjantaina 22.3. klo 10. […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: 3 syytä ulkoistaa SDR-funktio
Kansainvälisesti suuret ja nopeasti kasvaneet markkinajohtajat ovat jo pidempään vallanneet markkinoita kilpailijoitaan skaalautuvammin hyvin suunnitellun myynnin roolituksen avulla. Suomessakin on alettu hiljalleen ymmärtää myynnin roolituksen merkitys ja yksi tai useampi SDR (Sales Development Representative) löytyykin jo monesta B2B-myyntiorganisaatiosta. SDR:n rooli yleisesti ja miksi sellainen kannattaa olla? Lyhyesti avattuna SDR:n tehtävänä on toimia myyntiputken alkupään moottorina: prospektoida […]
Lue artikkeli
Ilja Aalto
Lue artikkeli: Kuinka tehdä monikanavaista B2B-myyntiä – tallenne LinkedIn Livestä
Järjestimme LinkedIn Liven perjantaina 23.2.2024 aiheesta monikanavaisuus B2B-myynnissä. Keskustelemassa olivat Hummin toimitusjohtaja Ilja Aalto sekä Clevenion toimitusjohtaja Aleksi Halsas. Puolen tunnin keskustelussa käytiin läpi muun muassa seuraavat aiheet: Paikalla oli keskimäärin yli 100 katsojaa ja tallenteen perään kyseltiin, joten tästäpä löytyy. Antoisia katseluhetkiä! Tarkempaa tietoa eri kanavien eroavaisuuksista ja toimivista strategioista ensikontaktoinnissa löydät ilmaisesta ”Näin […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Kustannustehokas B2B-myyntiprosessi
Puutteet myyntiprosessissa ovat myrkkyä liiketoiminnalle. Ne aiheuttavat ylimääräisiä kustannuksia ja muodostavat pullonkauloja, jotka vaikeuttavat liiketoiminnan kasvua tai rajoittavat sen kannattavuutta.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Monikanavainen palvelu vie ensikontaktoinnin tavoittavuuden uudelle tasolle
Hummin liiketoiminta on perustunut alusta alkaen pitkälti sähköpostitse tehtävään ensikontaktointiin. Viime syksynä otimme kuitenkin merkittävän hypyn kohti monikanavaisuutta ja vuodenvaihteessa lähdimme pilotoimaan sähköpostin ja puhelimen yhdistävää ensikontaktointia. “Tällaisella tavalla ja rytmityksellä rakennettua monikanavaista palvelua ei tällä hetkellä tarjoa Suomessa kukaan muu ja jo ennen pilottien alkamista käydyissä keskusteluissa kokonaisuus herätti laajasti kiinnostusta”, pohjustaa Ilja Aalto […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Kun yksi myyntiviesti ei riitä
Myynnin ensikontaktoinnissa follow up -viestit ja systemaattisuus tuottavat tulosta. B2B-myynnissä onnistuminen vaatii sitkeyttä ja kärsivällisyyttä, sillä vain pieni osa päättäjistä vastaa ensimmäiseen kylmään soittoon tai viestiin. Tämän vuoksi hyvä myyntikontaktointi vaatii useamman viestin tai muun tavoitteluyrityksen. Muistuttamalla itsestäsi ja asiastasi kasvatat merkittävästi mahdollisuuttasi vastauksen saamiseen ja siten kaupallisen keskustelun avaamiseen. Muistutusviestit, tai follow up -viestit […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Kenelle kannattaa myydä? – Tunnista sinulle relevantit kohderyhmät ja päättäjät
Kuinka tiedät, kenelle sinun kannattaa myydä? Kuka on oikea päättäjä ja milloin kauppaa ei ehkä kannatakaan tehdä? Ideaali asiakasprofiili (ICP) Monella yrityksellä on mutu-tuntuma siitä, millainen on heille paras asiakas. Liian harva kuitenkaan pystyy todentamaan mutun oikeaksi tai vääräksi. On esimerkiksi asiakkaita, joiden kanssa hommia on mukava tehdä ja yhteistyö sujuu vaivatta, mutta näidenkin kohdalla […]
Lue artikkeli