Blogi
Humm
Lue artikkeli: Webinaaritallenne: Myynnillinen asiakaspalvelu verkkokaupassa 💰
Katso webinaaritallenne 8.11.2024 järjestetystä webinaarista, jossa Hummin toimitusjohtaja Ilja Aalto ja Hankkijan verkkoliikenne päällikkö Pauliina Mäkelä keskustelevat myynnillisestä asiakaspalvelusta verkkokaupassa. Ota yhteyttä asiantuntijoihimme ja katsotaan yhdessä, että verkkokauppanne asiakaspalvelu on valmis vuoteen 2025. Oletko kohdannut timanttista asiakaspalvelua tänä vuonna? * Säännöt
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Tallenne: Älä puske B2B-tapaamisia väkisin – Tuloshyppy verkkosivustolla 🚀
📊Itseohjautuvan ostajan polku edellyttää, että ostajilla on mahdollisuus tutustua ratkaisuihin omaan tahtiin. 🤔 Mutta mitä vaatimuksia tämä asettaa verkkosivustolle? 🌪️ Mitä pitää muuttaa myynnin- ja markkinoinnin prosesseissa? 💻 Kuinka hyödyntää digitaalisia kanavia ja sisältöjä B2B-myyntiprosessissa? Katso alta tallenne 31.10.2024 järjestetystä LinkedIn Livestä, jossa Hummilta Tommi Kauppinen ja MEOMilta Janne Puustinen keskustelevat ajankohtaisista asioista itseohjautuvan ostajan […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Itseohjautuvat ostajat ja muuttunut myyntiprosessi – Mitä sinun tulee tietää
Nykyään B2B-ostajat tekevät suurimman osan tiedonhankinnastaan itse, ennen kuin he ottavat yhteyttä myyjään. Ja vaikka myyjä olisikin se, joka avaa pelin yhteydenotollaan on todennäköistä, että ostaja tutustuu itse yritykseen ennen päätöstä jutella myyjän kanssa enempää. Siitä huolimatta sovittujen myyntitapaamisten määrä on yhä suurimmassa osassa myyntiorganisaatioita tärkein mittari, jolla seurataan asiakashankinnan alkupäätä. 💡 Älä tuota potentiaaliselle […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Myynnillinen asiakaspalvelu verkkokaupassa
Kun asiakas astuu kivijalkaliikkeeseen, hän odottaa tarvittaessa saavansa nopeaa, ystävällistä, henkilökohtaista ja vaivatonta asiakaspalvelua. Verkkokaupan kasvettua vauhdilla, on ymmärretty asiakkaalla olevan samat odotukset erinomaisesta asiakaspalvelusta verkkoympäristössä. Vielä joitakin vuosia sitten asiakaspalvelua saatettiin pitää vain välttämättömänä kustannuksena. Nyt yhä useammat yritykset ymmärtävät, että asiakkaan ongelmien ratkaisemisen lisäksi asiakaspalvelu voi myös edistää yrityksen myyntiä ja olla […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Miten tehdään asiakaspalvelusta kilpailuetu?
Nähdäksemme asiakaspalveluun voi suhtautua strategisesti kolmella tapaa: minimisuorituksella, standardisuorituksella tai tavoitteena tehdä siitä kilpailuetu. Minimisuoritus tarkoittaa nimensä mukaisesti sitä, että koitetaan vain selviytyä asiakaspalvelun tarpeista mahdollisimman kustannustehokkaasti ja vaivattomasti. Asiakaskokemus voi tästä paikoin kärsiä, mutta sellaista se on. Joillekin toimijoille tämä voi olla ihan varteenotettava vaihtoehto, vaikka toki karulta kuulostaakin. Standardisuoritus tarkoittaa sitä, että tutkitaan mitä markkinassa […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Webinaaritallenne: Miten asiakaspalvelusta rakennetaan kilpailuetu?
✨ Katso webinaaritallenne ja löydä uusia näkökulmia asiakaspalvelun kehittämiseen! 1.10.2024 pidetyssä webinaarissa pääset sukeltamaan asiakaspalvelun maailmaan ja saat konkreettisia esimerkkejä asiakaspalvelun kehittämiseen. Oletko kiinnostunut asiakaspalvelun ulkoistamisesta? Voit ladata maksuttoman oppaamme ja syventyä aiheeseen alta! Kuinka asiakaspalvelun ulkoistaminen käytännössä toimii? Käy lukemassa referenssitarina nettisivuiltamme!
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Kuinka hyödyntää NBF:n kaupallista potentiaalia?
❓ Miten saada kaupallista arvoa NBF:stä? Nordic Business Forum (NBF) on täynnä inspiroivia puheenvuoroja, jotka ovat tapahtuman keskiössä, mutta se on myös oiva tilaisuus avata uusia kaupallisia keskusteluja siinä sivussa. Tässä muutamia vinkkejä, joiden avulla voit saada tapahtumasta myös kaupallista hyötyä yrityksellesi. 💡 Hyödynnä Brellaa tehokkaasti Brellan tapaamismahdollisuudet ovat rajallisia ja lyhyitä, joten ole tarkka […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Webinaaritallenne: Asiakaspalvelu – Verkkokauppiaan siunaus vai kirous?
Keskiviikkona 29.5.2024 järjestetty webinaari sukelsi Vähänkäytetty.fi verkkokaupan asiakaspalvelun toimivuuteen. Webinaarissa vuoden verkkokauppayrittäjäksi valittu Ossi Salo ja Hummin liiketoimintajohtaja Petri Widgrén keskustelivat siitä, kuinka päänsärkyä aiheuttanut epäselvästi mittaroitu asiakaspalvelu saatiin muodostettua nykyaikaiseksi ja parhaimmillaan asiakkaiden ongelmat proaktiivisesti ratkaisevaksi koneistoksi. Webinaarista löydätkin vastaukset esimerkiksi seuraaviin kysymyksiin: ✅ Mitä sisäinen ja ulkoistettu asiakaspalvelu maksavat ja saavat maksaa? ✅ […]
Lue artikkeli