Blogi

Humm
Lue artikkeli: 5 askelta verkkokaupan asiakaspalvelun ulkoistamiseen ilman stressiä
Verkkokaupassa hyvä asiakaspalvelu ratkaisee, jääkö asiakas ostoksille vai lähteekö hän kilpailijan sivuille. Nopeus, ystävällisyys ja asiantuntemus vaikuttavat suoraan, miten hyvin kauppa käy ja millaisen mielikuvan asiakkaat verkkokaupasta saavat. Ulkoistaminen voi olla loistava keino parantaa asiakaspalvelua, mutta moni verkkokauppias pelkää, että se lisää säätöä ja hässäkkää arkeen. Ideaalitilanteessa asiakaspalvelun ulkoistaminen tehdään fiksusti, jolloin säästyy aikaa, hermoja […]
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Webinaaritallenne: Älä optimoi myyntiprosessiasi vaan asiakkaan ostoprosessia.
Alta löydät webinaaritallenteen 6.3.2025 järjestetystä webinaarista, jossa asiantuntijat Ilja Aalto ja Samuli Salonen keskustelevat myyjän myyntiprosessin ja asiakkaan ostoprosessin muutoksesta. Katso webinaari: Kiinnostuitko aiheesta ja haluaisit sparrata lisää myynnin ulkoistamisesta? Ota yhteyttä asiantuntijaamme ja katsotaan teidän yritykselle parhaat ratkaisut!
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Myynnin ulkoistaminen teollisuudessa
Nämä asiat ratkaisevat onnistumisen: Teollisuuden myynti ei ole nopeaa – mutta se voi olla tehokasta Teollisuudessa kaupat eivät synny hetkessä. Päätöksentekoprosessit venyvät kuukausien mittaisiksi, tarjousvaiheita voi olla useita ja ostajat haluavat faktoihin perustuvan, hyvin perustellun ratkaisun ennen päätöstä. Nopeus ei ratkaise – mutta systemaattisuus ratkaisee. Moni teollisuusyritys miettii myynnin ulkoistamista, mutta epäröi: 📌 Voiko ulkoinen […]
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Myynnin ulkoistaminen – Näin onnistut osa 3
Näin valitset oikean myynnin ulkoistuskumppanin – 4 tärkeää kysymystä Hyvä myyntikumppani tuo tuloksia – huono vie aikaa ja rahaa Myynnin ulkoistaminen voi olla yritykselle paras päätös – tai pahin virhe. Oikean kumppanin kanssa myynti tehostuu, prosessit kehittyvät ja asiakasmäärä kasvaa. Väärän kumppanin kanssa tulokset jäävät laihoiksi, ja lopulta hukataan sekä rahaa että aikaa. Miten erottaa […]
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Myynnin ulkoistaminen – Näin onnistut osa 2
Myynnin ulkoistaminen ja roolitus – mitä kannattaa ulkoistaa ja miksi? Myynnissä ei pärjää se, joka tekee eniten – vaan se, joka tekee oikeita asioita Myyntiä voi tehdä monella tavalla, mutta tehokkuus syntyy siitä, että jokainen tekee juuri sitä, missä on parhaimmillaan. Myynnin ulkoistaminen voi tässä kohtaa olla avuksi. Monessa yrityksessä myynti hajautuu epämääräisesti eri ihmisten […]
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Myynnin ulkoistaminen – Näin onnistut osa 1
Tarvitseeko yrityksesi myynnin ulkoistusta? Näin tunnistat oikean hetken Myynnin ongelma ei ole määrä – vaan suunta ”Tarvitsemme lisää myyntiä!” Tämä on ensimmäinen ajatus, kun kalenteri näyttää tyhjältä ja kauppaa ei synny. Mutta onko ongelma oikeasti siinä, että tapaamisia on liian vähän – vai siinä, että niitä ei tehdä oikeille asiakkaille? Jos suunta on hukassa, määrän […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Myyjien ikuinen päänsärky: CRM
Jokainen myyjä on varmastikin törmännyt samoihin ongelmiin CRM:n kanssa: asiakkaiden ja yhteyshenkilöiden tiedot ovat väärin, samoja henkilöitä ja yrityksiä on moneen kertaan, toinen myyjä soittaa samalle kontaktille, jolle toinen on soittanut hetkeä aikaisemmin, mutta ei merkannut tätä CRM:ään. Näitä riittää. Monelle myyjälle CRM (eli asiakkuudenhallintajärjestelmä) aiheuttaa arjessa päänvaivaa ja hidastaa työn sujuvuuden kanssa. Moni kokee […]
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Webinaaritallenne: Myynnillinen asiakaspalvelu verkkokaupassa 💰
Katso webinaaritallenne 8.11.2024 järjestetystä webinaarista, jossa Hummin toimitusjohtaja Ilja Aalto ja Hankkijan verkkoliikenne päällikkö Pauliina Mäkelä keskustelevat myynnillisestä asiakaspalvelusta verkkokaupassa.
Lue artikkeli