Blogi
Humm
Lue artikkeli: 3 syytä ulkoistaa SDR-funktio
Kansainvälisesti suuret ja nopeasti kasvaneet markkinajohtajat ovat jo pidempään vallanneet markkinoita kilpailijoitaan skaalautuvammin hyvin suunnitellun myynnin roolituksen avulla. Suomessakin on alettu hiljalleen ymmärtää myynnin roolituksen merkitys ja yksi tai useampi SDR (Sales Development Representative) löytyykin jo monesta B2B-myyntiorganisaatiosta. SDR:n rooli yleisesti ja miksi sellainen kannattaa olla? Lyhyesti avattuna SDR:n tehtävänä on toimia myyntiputken alkupään moottorina: prospektoida […]
Lue artikkeli
Ilja Aalto
Lue artikkeli: Kuinka tehdä monikanavaista B2B-myyntiä – tallenne LinkedIn Livestä
Järjestimme LinkedIn Liven perjantaina 23.2.2024 aiheesta monikanavaisuus B2B-myynnissä. Keskustelemassa olivat Hummin toimitusjohtaja Ilja Aalto sekä Clevenion toimitusjohtaja Aleksi Halsas. Puolen tunnin keskustelussa käytiin läpi muun muassa seuraavat aiheet: Paikalla oli keskimäärin yli 100 katsojaa ja tallenteen perään kyseltiin, joten tästäpä löytyy. Antoisia katseluhetkiä! Tarkempaa tietoa eri kanavien eroavaisuuksista ja toimivista strategioista ensikontaktoinnissa löydät ilmaisesta ”Näin […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Tekoälyn hyödyntäminen asiakaspalvelussa – vinkkejä ja käyttökohteita
Edistyksellinen tekoäly ja laajat kielimallit (LLM) ovat muuttaneet maailmaa viime aikoina, eikä asiakaspalvelu ole poikkeus. Tekoäly ja kielimallit muuttavat tapaa, jolla yritykset voivat tarjota palvelua asiakkailleen, ja tavoitteena onkin usein tehdä toiminnasta tuottavampaa.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Webinaaritallenne: Tehokkuus vs. Laatu – Asiakaspalvelun kauhun tasapaino
Tehokkuus ja laatu ovat keskeisiä mittareita asiakaspalvelussa, jotka valitettavan usein asettuvat vastakkain. Tehokkuus ja laatu eivät kuitenkaan ole toisiaan pois sulkevia, vaan oikein toteutettuna asiakaspalvelu on optimaalisen tehokasta ja erittäin laadukasta.
Katso tallenne.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Kustannustehokas B2B-myyntiprosessi
Puutteet myyntiprosessissa ovat myrkkyä liiketoiminnalle. Ne aiheuttavat ylimääräisiä kustannuksia ja muodostavat pullonkauloja, jotka vaikeuttavat liiketoiminnan kasvua tai rajoittavat sen kannattavuutta.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Webinaaritallenne: Asiakaspalvelu on matematiikkaa
Asiakaspalvelun tehokkuuden parantaminen ja sen muuttaminen kuluerästä investoinniksi on merkittävää liiketoiminnan kannattavuuden kannalta.
Katso tallenne.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Järjestelmät ja teknologiat asiakaspalvelussa: Miksi tavallinen sähköpostiohjelma ei riitä asiakaspalvelussa?
Asiakaspalvelu on yksi liiketoiminnan kulmakivistä, ja sen toimivuus määrittää asiakkaiden tyytyväisyyttä ja sitoutumista. Sähköposti ja puhelin ovat tyypillisesti kaksi käytetyintä asiakaspalvelukanavaa, ihan hyvä niin, mutta oleellista on myös toteuttaa valittuja asiakaspalvelukanavia oikein.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Tekoäly ja ChatGPT osana (työ)elämää – Mistä on tultu ja missä mennään nyt?
Viimeisen puolen vuoden aikana on ollut miltei mahdotonta välttyä kuulemasta sanaa tekoäly. Aiemmin tämän mystiikan verhon takaa flirttailevan termin saattoi kohdata pääsääntöisesti esimerkiksi Arnold Schwarzeneggeriä ohjaavana singulariteettisen tason saavuttaneena kasvottomana entiteettinä. Nyt sen arkipäiväistymistä ilmentävät esimerkiksi jokin aika sitten sosiaalisen median läpi pyyhkäisseen Lensa-profiilikuva-myrskyn kaltaiset ilmiöt sekä Aamu-TV-ohjelmien uhkakuvakeskustelut siitä, onko meille tavallisille tallaajille tulevaisuuden […]
Lue artikkeli