Siirry sisältöön
Humm
  • Palvelut
    • Humm CS – Asiakaspalvelu ja -kokemus
    • Humm CS – Verkkokauppojen asiakaspalvelu
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Blogi
  • Kokemuksia
  • Oppaat
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

Blogi

    • Asiakaskokemus
    • Asiakaspalvelu
      • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
      • Chat-palvelu
      • Chatbot
    • Myynnin ulkoistaminen
      • CRM
    • Verkkokauppa
    • Yleinen

Humm

helmi 27

Lue artikkeli: Myynnin ulkoistaminen – Näin onnistut osa 3

Näin valitset oikean myynnin ulkoistuskumppanin – 4 tärkeää kysymystä Hyvä myyntikumppani tuo tuloksia – huono vie aikaa ja rahaa Myynnin ulkoistaminen voi olla yritykselle paras päätös – tai pahin virhe. Oikean kumppanin kanssa myynti tehostuu, prosessit kehittyvät ja asiakasmäärä kasvaa. Väärän kumppanin kanssa tulokset jäävät laihoiksi, ja lopulta hukataan sekä rahaa että aikaa. Miten erottaa […]

Lue artikkeli

Humm

helmi 27

Lue artikkeli: Myynnin ulkoistaminen – Näin onnistut osa 2

Myynnin ulkoistaminen ja roolitus – mitä kannattaa ulkoistaa ja miksi? Myynnissä ei pärjää se, joka tekee eniten – vaan se, joka tekee oikeita asioita Myyntiä voi tehdä monella tavalla, mutta tehokkuus syntyy siitä, että jokainen tekee juuri sitä, missä on parhaimmillaan. Myynnin ulkoistaminen voi tässä kohtaa olla avuksi. Monessa yrityksessä myynti hajautuu epämääräisesti eri ihmisten […]

Lue artikkeli

Humm

helmi 27

Lue artikkeli: Myynnin ulkoistaminen – Näin onnistut osa 1

Tarvitseeko yrityksesi myynnin ulkoistusta? Näin tunnistat oikean hetken Myynnin ongelma ei ole määrä – vaan suunta ”Tarvitsemme lisää myyntiä!” Tämä on ensimmäinen ajatus, kun kalenteri näyttää tyhjältä ja kauppaa ei synny. Mutta onko ongelma oikeasti siinä, että tapaamisia on liian vähän – vai siinä, että niitä ei tehdä oikeille asiakkaille? Jos suunta on hukassa, määrän […]

Lue artikkeli

Humm

tammi 27

Lue artikkeli: Myyjien ikuinen päänsärky: CRM 

Jokainen myyjä on varmastikin törmännyt samoihin ongelmiin CRM:n kanssa: asiakkaiden ja yhteyshenkilöiden tiedot ovat väärin, samoja henkilöitä ja yrityksiä on moneen kertaan, toinen myyjä soittaa samalle kontaktille, jolle toinen on soittanut hetkeä aikaisemmin, mutta ei merkannut tätä CRM:ään. Näitä riittää.   Monelle myyjälle CRM (eli asiakkuudenhallintajärjestelmä) aiheuttaa arjessa päänvaivaa ja hidastaa työn sujuvuuden kanssa. Moni kokee […]

Lue artikkeli

Humm

marras 14

Lue artikkeli: Webinaaritallenne: Myynnillinen asiakaspalvelu verkkokaupassa 💰

Katso webinaaritallenne 8.11.2024 järjestetystä webinaarista, jossa Hummin toimitusjohtaja Ilja Aalto ja Hankkijan verkkoliikenne päällikkö Pauliina Mäkelä keskustelevat myynnillisestä asiakaspalvelusta verkkokaupassa.

Lue artikkeli

Humm

loka 31

Lue artikkeli: Tallenne: Älä puske B2B-tapaamisia väkisin – Tuloshyppy verkkosivustolla 🚀

📊Itseohjautuvan ostajan polku edellyttää, että ostajilla on mahdollisuus tutustua ratkaisuihin omaan tahtiin. 🤔 Mutta mitä vaatimuksia tämä asettaa verkkosivustolle? 🌪️ Mitä pitää muuttaa myynnin- ja markkinoinnin prosesseissa? 💻 Kuinka hyödyntää digitaalisia kanavia ja sisältöjä B2B-myyntiprosessissa? Katso alta tallenne 31.10.2024 järjestetystä LinkedIn Livestä, jossa Hummilta Tommi Kauppinen ja MEOMilta Janne Puustinen keskustelevat ajankohtaisista asioista itseohjautuvan ostajan […]

Lue artikkeli

Humm

loka 28

Lue artikkeli: Itseohjautuvat ostajat ja muuttunut myyntiprosessi – Mitä sinun tulee tietää

Nykyään B2B-ostajat tekevät suurimman osan tiedonhankinnastaan itse, ennen kuin he ottavat yhteyttä myyjään. Ja vaikka myyjä olisikin se, joka avaa pelin yhteydenotollaan on todennäköistä, että ostaja tutustuu itse yritykseen ennen päätöstä jutella myyjän kanssa enempää. Siitä huolimatta sovittujen myyntitapaamisten määrä on yhä suurimmassa osassa myyntiorganisaatioita tärkein mittari, jolla seurataan asiakashankinnan alkupäätä. 💡 Älä tuota potentiaaliselle […]

Lue artikkeli

Humm

loka 25

Lue artikkeli: Myynnillinen asiakaspalvelu verkkokaupassa  

Kun asiakas astuu kivijalkaliikkeeseen, hän odottaa tarvittaessa saavansa nopeaa, ystävällistä, henkilökohtaista ja vaivatonta asiakaspalvelua.  Verkkokaupan kasvettua vauhdilla, on ymmärretty asiakkaalla olevan samat odotukset erinomaisesta asiakaspalvelusta verkkoympäristössä.   Vielä joitakin vuosia sitten asiakaspalvelua saatettiin pitää vain välttämättömänä kustannuksena. Nyt yhä useammat yritykset ymmärtävät, että asiakkaan ongelmien ratkaisemisen lisäksi asiakaspalvelu voi myös edistää yrityksen myyntiä ja olla […]

Lue artikkeli

Artikkelien sivutus

Edellinen 1 2 3 … 21 Seuraava

Kategoriat

  • Asiakaskokemus
  • Asiakaspalvelu
    • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
    • Chat-palvelu
    • Chatbot
  • Myynnin ulkoistaminen
    • CRM
  • Verkkokauppa
  • Yleinen
  • Palvelut
    • Humm CS – Asiakaspalvelu- ja kokemus
      • Ulkoistettu asiakaspalvelu
      • Automaatio -ja itsepalvelut
      • Asiantuntija- ja kehityspalvelut
    • Humm Sales – B2B myynti
    • Humm CS – Verkkokauppojen asiakaspalvelu
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM