Siirry sisältöön
Humm
  • Palvelut
    • Humm CS – Asiakaspalvelu ja -kokemus
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Blogi
  • Kokemuksia
  • Oppaat
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

Humm

marras 7

  • Jaa artikkeli Twitterissä
  • Jaa artikkeli Linkedinissä
  • Jaa artikkeli Facebookissa

Finnchat ja Northbound yhdistyivät – uuden yrityksen nimi on Humm

Monikanavaisen asiakaspalvelun asiantuntijayritys Finnchat sekä B2B-myynnin palveluita tarjoava Northbound yhdistyivät. Uuden yrityksen nimi Humm juontaa juurensa sanoista Human Communications.

Jyväskyläläisten yhtiöiden yhteenlaskettu liikevaihto oli vuonna 2021 noin kolme miljoonaa euroa ja työntekijämäärä lähes 80 henkilöä. Hummin toimipaikat sijaitsevat Jyväskylässä ja Helsingissä.

Humm tähtää asiakaskokemuksen asiantuntijaksi

Humm tähtää kokonaisvaltaisen asiakaskokemuksen asiantuntijaksi, joka tarjoaa monikanavaiset asiakaspalvelun ja myynnin palvelut suunnittelusta toteutukseen. Lisäksi yhtiö tarjoaa monipuolisia datapalveluita.

Uuden yhtiön toimitusjohtaja Pasi Suojala avaa yrityksen toimintaa seuraavasti:

“Kun tavoitellaan erinomaista asiakaskokemusta, sen mahdollistaminen vaatii taakseen huolellisen suunnittelutyön. Asiakaskokemuksen datapohjainen kehittäminen suunnittelusta toteutukseen on meidän ydinosaamista. Emme tyydy vain konsultoimaan, vaan elämme asiakkaiden kanssa tehdyt suunnitelmat todeksi tarjoamalla myös asiakaskohtaamisen ulkoistuspalveluita. Kokonaisuudessaan haluamme luoda meille kaikille entistä parempia asiakaskokemuksia.”

Yhdistyminen mahdollistaa kokonaisvaltaisen palvelun

Myynnin ja asiakaspalvelun asiantuntijayritysten yhdistäminen mahdollistaa sen, että Humm pystyy tarjoamaan yrityksille asiakaspalvelun ja myynnin etäkohtaamiset yhden katon alta.

Northboundin aiempi toimitusjohtaja ja nykyinen Hummin kasvujohtaja Ilja Aalto avaa yhdistymisen tuomia etuja seuraavasti:

“Uusi yhtiö mahdollistaa asiakkaidemme tarpeiden ratkaisemisen entistä kokonaisvaltaisemmin. Pystymme tarjoamaan saman katon alta monikanavaisen asiakaspalvelun ja myynnin alkupään palvelut suunnittelusta toteutukseen. Pääsemme myös kehittämään nykyisten tarjoamien päälle paljon uutta liiketoimintaa ja nimenomaan asiakkaiden tarpeista lähtien. Parhaat kokemukset luodaan, kun inhimillisyys ja teknologia tukevat toisiaan.”

Lisätietoja

Pasi Suojala
Toimitusjohtaja
+358 40 912 4996
pasi.suojala@humm.fi

Ilja Aalto
Kasvujohtaja
+358 44 313 1101
ilja.aalto@humm.fi

Blogi

Humm

Asiakaskokemus vai kustannustehokkuus? Fiksu palvelu ei valitse vaan yhdistää

Humm

Asiakaspalvelun mittaristo – Näin mittaat oikeita asioita

Humm

5 askelta verkkokaupan asiakaspalvelun ulkoistamiseen ilman stressiä

Humm

Webinaaritallenne: Älä optimoi myyntiprosessiasi vaan asiakkaan ostoprosessia.

Humm

Myynnin ulkoistaminen teollisuudessa


Lataa opas

humm-etusivu

Opas: Asiakaspalvelun ulkoistaminen

Lataa opas

Kategoriat

  • Asiakaskokemus
  • Asiakaspalvelu
    • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
    • Chat-palvelu
    • Chatbot
  • Myynnin ulkoistaminen
    • CRM
  • Verkkokauppa
  • Yleinen
  • Palvelut
    • Asiakaspalvelu ja -kokemus – Humm CS
      • Asiantuntijapalvelut
      • Automaatio -ja itsepalvelut
      • Ulkoistettu asiakaspalvelu
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM