Siirry sisältöön
Humm
  • Ratkaisut
    • Monikanavaiset palvelut
      • Monikanavainen asiakaspalvelu
      • Monikanavainen myynti
      • Palveluautomaatiot
    • Datapalvelut
      • Ohjausryhmät
      • Arvoraportit
      • CRM-datan rikastaminen
    • Suunnittelupalvelut
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

Humm

marras 7

  • Jaa artikkeli Twitterissä
  • Jaa artikkeli Linkedinissä
  • Jaa artikkeli Facebookissa

Finnchat ja Northbound yhdistyivät – uuden yrityksen nimi on Humm

Monikanavaisen asiakaspalvelun asiantuntijayritys Finnchat sekä B2B-myynnin palveluita tarjoava Northbound yhdistyivät. Uuden yrityksen nimi Humm juontaa juurensa sanoista Human Communications.

Jyväskyläläisten yhtiöiden yhteenlaskettu liikevaihto oli vuonna 2021 noin kolme miljoonaa euroa ja työntekijämäärä lähes 80 henkilöä. Hummin toimipaikat sijaitsevat Jyväskylässä ja Helsingissä.

Humm tähtää asiakaskokemuksen asiantuntijaksi

Humm tähtää kokonaisvaltaisen asiakaskokemuksen asiantuntijaksi, joka tarjoaa monikanavaiset asiakaspalvelun ja myynnin palvelut suunnittelusta toteutukseen. Lisäksi yhtiö tarjoaa monipuolisia datapalveluita.

Uuden yhtiön toimitusjohtaja Pasi Suojala avaa yrityksen toimintaa seuraavasti:

“Kun tavoitellaan erinomaista asiakaskokemusta, sen mahdollistaminen vaatii taakseen huolellisen suunnittelutyön. Asiakaskokemuksen datapohjainen kehittäminen suunnittelusta toteutukseen on meidän ydinosaamista. Emme tyydy vain konsultoimaan, vaan elämme asiakkaiden kanssa tehdyt suunnitelmat todeksi tarjoamalla myös asiakaskohtaamisen ulkoistuspalveluita. Kokonaisuudessaan haluamme luoda meille kaikille entistä parempia asiakaskokemuksia.”

Yhdistyminen mahdollistaa kokonaisvaltaisen palvelun

Myynnin ja asiakaspalvelun asiantuntijayritysten yhdistäminen mahdollistaa sen, että Humm pystyy tarjoamaan yrityksille asiakaspalvelun ja myynnin etäkohtaamiset yhden katon alta.

Northboundin aiempi toimitusjohtaja ja nykyinen Hummin kasvujohtaja Ilja Aalto avaa yhdistymisen tuomia etuja seuraavasti:

“Uusi yhtiö mahdollistaa asiakkaidemme tarpeiden ratkaisemisen entistä kokonaisvaltaisemmin. Pystymme tarjoamaan saman katon alta monikanavaisen asiakaspalvelun ja myynnin alkupään palvelut suunnittelusta toteutukseen. Pääsemme myös kehittämään nykyisten tarjoamien päälle paljon uutta liiketoimintaa ja nimenomaan asiakkaiden tarpeista lähtien. Parhaat kokemukset luodaan, kun inhimillisyys ja teknologia tukevat toisiaan.”

Lisätietoja

Pasi Suojala
Toimitusjohtaja
+358 40 912 4996
pasi.suojala@humm.fi

Ilja Aalto
Kasvujohtaja
+358 44 313 1101
ilja.aalto@humm.fi

Blogi

Humm

Kuinka ChatGPT modernisoisi asiakaspalvelun? 

Humm - modernia asiakaspalvelua.

Piia Raidén

Mitä Humm on asiakkaille – kutsuvierastilaisuuden tunnelmia

Jere Kattelus

Mitä Humm on henkilöstölle – lanseerausjuhlien tunnelmia

Humm

Näin teet laadukasta ensikontaktointia – Osa 3 – Ensikontaktin resepti

Ensikontaktoinnin opas - Northbound

Humm

Näin teet laadukasta ensikontaktointia – Osa 2 – Kanavat

Ensikontaktoinnin opas - Northbound

Lataa opas

humm-etusivu

Opas: Asiakaspalvelun ulkoistaminen

Lataa opas

Kategoriat

  • Asiakaskokemus
  • Asiakaspalvelu
    • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
    • Chat-palvelu
    • Chatbot
  • Myynnin ulkoistaminen
  • Verkkokauppa
  • Yleinen
  • Ratkaisut
    • Monikanavaiset palvelut
      • Monikanavainen asiakaspalvelu
      • Monikanavainen myynti
      • Palveluautomaatiot
    • Datapalvelut
      • Ohjausryhmät
      • Arvoraportit
      • CRM-datan rikastaminen
    • Suunnittelupalvelut
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Helsinki

Kansakoulukatu 3, 00100 Helsinki

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM