Siirry sisältöön
Humm
  • Palvelut
    • Humm CS – Asiakaspalvelu ja -kokemus
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Blogi
  • Kokemuksia
  • Oppaat
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

Humm

elo 11

  • Jaa artikkeli Twitterissä
  • Jaa artikkeli Linkedinissä
  • Jaa artikkeli Facebookissa

Hummin ystävät: Leo Salonen

Hummin ystäväkirja on blogisarja, jonka myötä pääsemme tutustumaan Hummin henkilöstöön sekä muihin ystäviin. Tällä kertaa ystäväkirjassa esittäytyy puhelintiimissä keväällä aloittanut Leo Salonen. Muihin ystäväkirjateksteihin voit tutustua täällä.

Leo Salonen - NorthboundNimi: Leo Salonen

Ikä: 21

Nykyinen työnkuva: Puhelinpuolen asiakashankinta/myynninedistäminen

Ensimmäinen työpaikkani: Naapurin puutarhuri

Mitä minusta vielä joskus tulee: Varmaan sanomista, toivottavasti myös hyvän elämänasenteen omaava aikuinen.

Ikimuistoisin hetki työelämästä: Työmaalla, kun menin käymään toimistossa ja koko työnjohto istui yhden tietokoneen ääressä katsomassa Taistelu-Jaskaa.

Merkittävä onnistumisen hetki, ja mikä siihen johti: Pääsy kauppakorkeakouluun avoimen yliopiston kautta. Sen mahdollisti kova työ ja kipeät istumalihakset.

Mitä tekisin toisin työurallani, jos voisin muuttaa yhden asian: Olisin uskaltautunut hakemaan töitä, joihin en kuvitellut pääseväni suppean CV:n takia.

Mitä haluan oppia seuraavaksi: Markkinoinnin alaa.

Tärkein opin tai inspiraation lähde elämässäni: Älä pelkää epäonnistumista ja uskalla yrittää. Tätä työstän päivittäin. Myös se, että pyrkii laittamaan hyvän kiertämään ja viljelee positiivisuutta. Negatiivisuutta kyllä löytyy maailmasta ilman omaa panosta.

Mitä neuvoja haluan antaa tulevaisuuden menestyjille: Taidan itse lukeutua tähän kastiin, mutta ehkäpä sen, että ei muuta itseään muiden vuoksi. Löydä oma juttusi, uppoudu siihen ja nauti matkasta. 

  • Northboundin ystävät

Blogi

Humm

Asiakaskokemus vai kustannustehokkuus? Fiksu palvelu ei valitse vaan yhdistää

Humm

Asiakaspalvelun mittaristo – Näin mittaat oikeita asioita

Humm

5 askelta verkkokaupan asiakaspalvelun ulkoistamiseen ilman stressiä

Humm

Webinaaritallenne: Älä optimoi myyntiprosessiasi vaan asiakkaan ostoprosessia.

Humm

Myynnin ulkoistaminen teollisuudessa



Kategoriat

  • Asiakaskokemus
  • Asiakaspalvelu
    • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
    • Chat-palvelu
    • Chatbot
  • Myynnin ulkoistaminen
    • CRM
  • Verkkokauppa
  • Yleinen
  • Palvelut
    • Asiakaspalvelu ja -kokemus – Humm CS
      • Asiantuntijapalvelut
      • Automaatio -ja itsepalvelut
      • Ulkoistettu asiakaspalvelu
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM