Siirry sisältöön
Humm
  • Palvelut
    • Humm CS – Asiakaspalvelu ja -kokemus
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Blogi
  • Kokemuksia
  • Oppaat
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

Humm

kesä 2

  • Jaa artikkeli Twitterissä
  • Jaa artikkeli Linkedinissä
  • Jaa artikkeli Facebookissa

Hummin ystävät: Niko Ekqvist

Hummin ystäväkirja on blogisarja, jonka myötä pääsemme tutustumaan Hummin henkilöstöön sekä muihin ystäviin. Tällä kertaa kynään on tarttunut juuri viiden kuukauden harjoittelunsa paketoinut Niko. Muihin ystäväkirjateksteihin voit tutustua täällä.

Nimi: Niko Ekqvist

Ikä: 32

Nykyinen työnkuva: Tuotannon harjoittelija

Ensimmäinen työpaikkani: Opteam 

Mitä minusta vielä joskus tulee: Johtamisen asiantuntija

Ikimuistoisin hetki työelämästä: Valitettavasti salassapidettävää tietoa. Tapahtunut nimittäin puolustusvoimain alihankintatehtävissä.

Merkittävä onnistumisen hetki, ja mikä siihen johti: Olen omissa tehtävissäni suoriutunut ryhmäni kanssa niin hyvin, että asiakas on halunnut jatkaa sopimusta työnantajani kanssa järjestäen kilpailutuksen työnantajani eduksi.

Mitä tekisin toisin työurallani, jos voisin muuttaa yhden asian: En menisi vuokrafirmaan töihin. Tämä on jarruttanut urakehitystäni rajusti, mutta toisaalta antanut paljon kokemuksia.

Mitä haluan oppia seuraavaksi: Haluan opiskella HR-puolta ja työskennellä henkilöstökehityksen parissa.

Tärkein opin tai inspiraation lähde elämässäni: Opiskelu on antanut minulle niin motivaatiota kuin osaamista tavoitella unelmia.  

Mitä neuvoja haluan antaa tulevaisuuden menestyjille: 

Kaikki osaaminen on merkityksellistä. Vaikka itse vaihtaisin keikkatyöläisen homman esimerkiksi osa-aikaiseksi tai mielellään vakituiseksi työksi, tuo aika on myös opettanut asioita, joita ei välttämättä muuten oppisi. Itse olen esimerkiksi nykyään nopea oppimaan uutta ja omaan hyvät asiakaspalvelutaidot.

Alkuvaiheessa uraa osaamisen ja kokemuksen kartuttaminen on tärkeää. Tämä kyllä kantaa hedelmää tulevaisuudessa.

  • harjoittelu
  • Northboundin ystävät

Blogi

Humm

Asiakaskokemus vai kustannustehokkuus? Fiksu palvelu ei valitse vaan yhdistää

Humm

Asiakaspalvelun mittaristo – Näin mittaat oikeita asioita

Humm

5 askelta verkkokaupan asiakaspalvelun ulkoistamiseen ilman stressiä

Humm

Webinaaritallenne: Älä optimoi myyntiprosessiasi vaan asiakkaan ostoprosessia.

Humm

Myynnin ulkoistaminen teollisuudessa



Kategoriat

  • Asiakaskokemus
  • Asiakaspalvelu
    • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
    • Chat-palvelu
    • Chatbot
  • Myynnin ulkoistaminen
    • CRM
  • Verkkokauppa
  • Yleinen
  • Palvelut
    • Asiakaspalvelu ja -kokemus – Humm CS
      • Asiantuntijapalvelut
      • Automaatio -ja itsepalvelut
      • Ulkoistettu asiakaspalvelu
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM