Kysyimme asiakkailtamme palautetta chat-palvelustamme – näin meille vastattiin!
Teimme asiakastyytyväisyys- ja kehittämiskyselyn lokakuussa 2016 tavoitteenamme kerätä palautetta palvelumme tasosta sekä ajatuksia siitä, mihin suuntaan asiakkaamme toivovat chat-palveluamme kehitettävän. Asiakaspalautekysely lähetettiin kaikille Finnchat Oy:n olemassa oleville asiakkaille. Vastaamiseen käytettiin ensisijaisesti verkkolomaketta ja vaihtoehtoisesti puhelinhaastattelua asiakkaan oman toiveen mukaan. Vastauksia kyselyymme saimme 41 kappaletta. Tässä wrap-up tuloksista:
Merkittävin etu Finnchat™ chat-palvelussa?
“Itse emme pystyisi vastaamaan asiakkaille yhtä nopeasti. Finnchatin kautta tulevat liidit ovat erittäin hyviä.”
Asiakastyytyväisyyttä mittasimme erilaisilla arvioilla palvelumme laadusta, sekä avoimilla kysymyksillä. Tulokset puhuvat puolestaan. Asiakkaamme ovat keskimäärin erittäin tyytyväisiä palveluumme. Mm. kysymykseen; Kuinka tyytyväinen olet Finnchat™ chat-palveluun (asteikolla 1-5), saimme vastausten keskiarvoksi 4,4!
Suurin muutos, joka on tapahtunut chat-palvelun käyttöönoton jälkeen?
“Saadaan sivuilta kiinni sellaisia potentiaalisia asiakkaita, joita ei muuten tavoitettaisi.”
Asiakkaamme ovat mukana kehittämässä chat-palvelua
Lisäksi kysyimme tukun muita, avoimia, kysymyksiä. Saimme mahtavan määrän palautetta ja kehitysehdotuksia.
Suurin muutos, joka on tapahtunut chat-palvelun käyttöönoton jälkeen?
Nykyisellään ei isompaa. Ehkä ruotsinkielinen palvelu olisi hyvä, ettei asiakkaille tulisi kynnystä englanniksi kysellä.”
Iso kiitos palautteesta kaikille asiakkaillemme ja omalle tiimille! Näillä eväin meidän on helppo lähteä suunnittelemaan palvelustamme teknisesti yhä toimivampaa sekä kaikilla muilla mittareilla ylivoimaisesti parasta henkilöstön sisältävää chat-palvelua. Asiakaspalaute helpottaa tulevaisuuden kehitystämme.