Blogi
Humm
Lue artikkeli: Uratarina: Service Director Lauri Huttunen
Palvelujohtaja Lauri Huttunen käy läpi jo kahdeksan vuotta kestänyttä työuraansa Finnchatilla, jonka aikana vastuu on kasvanut tasaisesti.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Uratarina: Customer Delight Specialist Tony Jussila
Customer Delight Specialist Tony Jussila avaa viiden vuoden mittaista työuraansa Finnchatilla: ”Ei ole vielä tullut sellaista aamua, ettei tekisi mieli mennä töihin.”
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Uratarina: Digital Engagement Lead Anniina Pohjola
Digital Engagement Lead Anniina Pohjola kertoo neljän vuoden mittaisesta urapolustaan ja tähänastisesta oppimismatkastaan Finnchatilla.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Hummin ystävät: Johanna Sälkiö
Hummin ystäväkirja on blogisarja, jonka myötä pääsemme tutustumaan Hummin henkilöstöön sekä muihin ystäviin. Ensimmäisenä meidän työntekijöistä ystäväkirjaan tarttui raportointivelhomme Johanna Sälkiö. Muihin ystäväkirjateksteihin voit tutustua täällä. Nimi: Johanna Sälkiö Ikä: 27 Nykyinen työnkuva: Customer Success Analyst. Vastaan Hummin raportoinnista ja eri kokonaisuuksien datan analysoinnista. Teen myös kuukausi- ja koontiraportteja, sekä osallistun erilaisiin kehitysprojekteihin. Ensimmäinen työpaikkani: […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Hummin ystävät: Aslak de Silva
Hummin ystäväkirja on blogisarja, jonka myötä pääsemme tutustumaan Hummin henkilöstöön sekä muihin ystäviin. Tällä kertaa ystäväkirjassa itsestään ja työurastaan kertoo Nordic Business Forumin toimistusjohtaja ja keynote puhuja Aslak de Silva. Nimi: Aslak de Silva Ikä: 42 Nykyinen työnkuva: Toimitusjohtaja, Nordic Business Forum. Järjestämme Helsingissä johtajuus- ja liiketoimintatapahtumaa, johon osallistuu johtajia yli 50 maasta. Livenä paikalla […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: 100 000 chat-keskustelun mies
Finnchatin pitkäaikainen palveluneuvoja Ville-Veikko Vähäkuopus avaa 100 000 chat-keskustelun tuomia oppeja ja matkaansa Finnchatilla
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Asiakaspalvelutyön suunnittelu ja teknologiavalinta
Huolellinen käytännön suunnittelu on onnistuneen asiakaspalvelun ulkoistuksen edellytys, joka luo pohjan myös teknologiavalinnalle.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Hummin ystävät: Kert Kenner
Hummin ystäväkirja on blogisarja, jonka myötä pääsemme tutustumaan Hummin henkilöstöön sekä muihin ystäviin. Ensimmäisenä ystäväkirjan kysymyksiin vastaa myynnin valmentajana, podcast hostina ja #Myyntikirjan toisena kirjoittajana tunnettu Kert Kenner. Nimi: Kert Kenner Ikä: 43 Nykyinen työnkuva: Kenner Company Oy:n toimitusjohtaja. Yli 20-vuotisella urallani markkinoinnin ja myynnin kehittämisen parissa olen päässyt työskentelemään yli tuhannen yrityksen kanssa. Missioni […]
Lue artikkeli