Siirry sisältöön
Humm
  • Ratkaisut
    • Monikanavaiset palvelut
      • Monikanavainen asiakaspalvelu
      • Monikanavainen myynti
      • Palveluautomaatiot
    • Datapalvelut
      • Ohjausryhmät
      • Arvoraportit
      • CRM-datan rikastaminen
    • Suunnittelupalvelut
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

Humm

elo 11

  • Jaa artikkeli Twitterissä
  • Jaa artikkeli Linkedinissä
  • Jaa artikkeli Facebookissa

Hummin ystävät: Leo Salonen

Hummin ystäväkirja on blogisarja, jonka myötä pääsemme tutustumaan Hummin henkilöstöön sekä muihin ystäviin. Tällä kertaa ystäväkirjassa esittäytyy puhelintiimissä keväällä aloittanut Leo Salonen. Muihin ystäväkirjateksteihin voit tutustua täällä.

Leo Salonen - NorthboundNimi: Leo Salonen

Ikä: 21

Nykyinen työnkuva: Puhelinpuolen asiakashankinta/myynninedistäminen

Ensimmäinen työpaikkani: Naapurin puutarhuri

Mitä minusta vielä joskus tulee: Varmaan sanomista, toivottavasti myös hyvän elämänasenteen omaava aikuinen.

Ikimuistoisin hetki työelämästä: Työmaalla, kun menin käymään toimistossa ja koko työnjohto istui yhden tietokoneen ääressä katsomassa Taistelu-Jaskaa.

Merkittävä onnistumisen hetki, ja mikä siihen johti: Pääsy kauppakorkeakouluun avoimen yliopiston kautta. Sen mahdollisti kova työ ja kipeät istumalihakset.

Mitä tekisin toisin työurallani, jos voisin muuttaa yhden asian: Olisin uskaltautunut hakemaan töitä, joihin en kuvitellut pääseväni suppean CV:n takia.

Mitä haluan oppia seuraavaksi: Markkinoinnin alaa.

Tärkein opin tai inspiraation lähde elämässäni: Älä pelkää epäonnistumista ja uskalla yrittää. Tätä työstän päivittäin. Myös se, että pyrkii laittamaan hyvän kiertämään ja viljelee positiivisuutta. Negatiivisuutta kyllä löytyy maailmasta ilman omaa panosta.

Mitä neuvoja haluan antaa tulevaisuuden menestyjille: Taidan itse lukeutua tähän kastiin, mutta ehkäpä sen, että ei muuta itseään muiden vuoksi. Löydä oma juttusi, uppoudu siihen ja nauti matkasta. 

  • Northboundin ystävät

Blogi

Humm

Kuinka ChatGPT modernisoisi asiakaspalvelun? 

Humm - modernia asiakaspalvelua.

Piia Raidén

Mitä Humm on asiakkaille – kutsuvierastilaisuuden tunnelmia

Jere Kattelus

Mitä Humm on henkilöstölle – lanseerausjuhlien tunnelmia

Humm

Finnchat ja Northbound yhdistyivät – uuden yrityksen nimi on Humm

Humm

Näin teet laadukasta ensikontaktointia – Osa 3 – Ensikontaktin resepti

Ensikontaktoinnin opas - Northbound


Kategoriat

  • Asiakaskokemus
  • Asiakaspalvelu
    • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
    • Chat-palvelu
    • Chatbot
  • Myynnin ulkoistaminen
  • Verkkokauppa
  • Yleinen
  • Ratkaisut
    • Monikanavaiset palvelut
      • Monikanavainen asiakaspalvelu
      • Monikanavainen myynti
      • Palveluautomaatiot
    • Datapalvelut
      • Ohjausryhmät
      • Arvoraportit
      • CRM-datan rikastaminen
    • Suunnittelupalvelut
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Helsinki

Kansakoulukatu 3, 00100 Helsinki

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM