Siirry sisältöön
Humm
  • Palvelut
    • Humm CS – Asiakaspalvelu ja -kokemus
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Blogi
  • Kokemuksia
  • Oppaat
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

Humm

huhti 25

  • Jaa artikkeli Twitterissä
  • Jaa artikkeli Linkedinissä
  • Jaa artikkeli Facebookissa

Webinaari: ChatGPT – mitä, miten, missä ja miksi?

Järjestämme Hummin historian ensimmäisen webinaarin ajankohtaisesta aiheesta, ChatGPT:stä tiistaina 9.5. klo 10-11. Keskustelua vetävät Hummin toimitusjohtaja Ilja Aalto sekä teknologiajohtaja Kaisa Miettunen-Jokinen. Ilmoittaudu mukaan tästä linkistä!

Webinaarissa käsitellään ChatGPT:n taustaa, sen erilaisia käyttökohteita ja tekoälysovelluksen mahdollisuuksia liiketoiminnan näkökulmasta.

– Mitkä ovat ChatGPT:n suurimmat edut?

– Miten se voi tehostaa yrityksen asiakaspalvelua ja myyntiä?

– Millä tavoin se voi parantaa asiakaskokemusta ja kasvattaa pitkällä tähtäimellä yrityksen myyntiä?

Tervetuloa mukaan keskustelemaan aiheesta ja kertomaan näkemyksiäsi ChatGPT:n ympäriltä! Ilmoittaudu tämän linkin kautta.

Keskustelijat

Ilja Aalto, Hummin toimitusjohtaja innostuu teknologioista käytännön kautta: nähdessään, että niillä voi luoda jotain uutta, tai saadessaan vanhoja tehtäviä tehtyä järkevämmin. Uudet asiat viehättävät, ja paheena onkin välillä jopa liiallinen uudesta inspiroituminen.

Kaisa Miettunen-Jokinen, Hummin teknologiajohtaja on teknologioihin hurahtanut bisnesgeneralisti. Innostuja ja innostaja, joka syttyy etenkin tulevaisuuden tekemisestä, onnistuneista projekteista ja hyvistä faktoista.

Blogi

Humm

Asiakaskokemus vai kustannustehokkuus? Fiksu palvelu ei valitse vaan yhdistää

Humm

Asiakaspalvelun mittaristo – Näin mittaat oikeita asioita

Humm

5 askelta verkkokaupan asiakaspalvelun ulkoistamiseen ilman stressiä

Humm

Webinaaritallenne: Älä optimoi myyntiprosessiasi vaan asiakkaan ostoprosessia.

Humm

Myynnin ulkoistaminen teollisuudessa



Kategoriat

  • Asiakaskokemus
  • Asiakaspalvelu
    • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
    • Chat-palvelu
    • Chatbot
  • Myynnin ulkoistaminen
    • CRM
  • Verkkokauppa
  • Yleinen
  • Palvelut
    • Asiakaspalvelu ja -kokemus – Humm CS
      • Asiantuntijapalvelut
      • Automaatio -ja itsepalvelut
      • Ulkoistettu asiakaspalvelu
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM