Siirry sisältöön
Humm
  • Ratkaisut
    • Monikanavaiset palvelut
      • Monikanavainen asiakaspalvelu
      • Monikanavainen myynti
      • Palveluautomaatiot
    • Datapalvelut
      • Ohjausryhmät
      • Arvoraportit
      • CRM-datan rikastaminen
    • Suunnittelupalvelut
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

Humm

maalis 1

  • Jaa artikkeli Twitterissä
  • Jaa artikkeli Linkedinissä
  • Jaa artikkeli Facebookissa

Hummin ystävät: Johanna Sälkiö

Hummin ystäväkirja on blogisarja, jonka myötä pääsemme tutustumaan Hummin henkilöstöön sekä muihin ystäviin. Ensimmäisenä meidän työntekijöistä ystäväkirjaan tarttui raportointivelhomme Johanna Sälkiö. Muihin ystäväkirjateksteihin voit tutustua täällä.

Johanna SälkiöNimi: Johanna Sälkiö

Ikä: 27

Nykyinen työnkuva: Customer Success Analyst.

Vastaan Hummin raportoinnista ja eri kokonaisuuksien datan analysoinnista. Teen myös kuukausi- ja koontiraportteja, sekä osallistun erilaisiin kehitysprojekteihin.

Ensimmäinen työpaikkani: Olin 15-vuotiaana AC Oulun kotipeleissä lipunmyyjänä.

Mitä minusta vielä joskus tulee: On vaikea sanoa, mikä minusta noin pidemmällä tähtäimellä tulee. Tällä hetkellä minua kuitenkin kiehtoo suuresti ohjelmointi ja toivon pääseväni tänä syksynä opiskelemaan tietojärjestelmätieteen maisteriohjelmaan.

Ikimuistoisin hetki työelämästä: Asuin viime vuonna Italiassa, ja tein sieltä etätöitä. Se oli hieno mahdollisuus ja tulen varmasti muistamaan sen ajan aina.

Merkittävä onnistumisen hetki, ja mikä siihen johti: Sain viime syksynä vastuulleni Hummin laajan raportoinnin kokonaisuuden, kun meidän kehityspäällikkö Kaisa jäi äitiyslomalle. Täytettävänä oli siis isot saappaat, joten viimeaikaiset raportointiin liittyvät hyvät palautteet tuntuvat erityisen hyvältä ja merkittävältä. 

Mitä tekisin toisin työurallani, jos voisin muuttaa yhden asian: En tekisi oikeastaan mitään toisin. Olen kulkenut jo tähän mennessä mutkikkaan polun, joka on lopulta johtanut juuri sinne minne pitääkin. 

Minulla ei lukioaikana ollut mitään tietoa siitä, mitä haluaisin työkseni myöhemmin tehdä, joten olin monenlaisissa työtehtävissä ennen nykyistä työtäni. Jalkapallolipunmyynnin lisäksi työskentelin muun muassa päiväkodeissa, koulussa, liikuntakeskuksissa sekä tapahtumissa. En tajunnut aikanaan, minne kaikki johtaa, mutta jälkikäteen katsottuna kaikki askeleet ovat vieneet hyvään suuntaan.

Mitä haluan oppia seuraavaksi: Haluan oppia koodaamaan! Olen nykyisessä tehtävässäni päässyt opettelemaan ohjelmointia jonkin verran ja haluan ehdottomasti oppia lisää.

Tärkein opin tai inspiraation lähde elämässäni: Intohimoiset ihmiset. Olen onnekas, että minulla on ympärilläni paljon inspiroivia ihmisiä, jotka uskaltavat tehdä niitä asioita, mitkä tekevät heidät onnellisiksi.

Mitä neuvoja haluan antaa tulevaisuuden menestyjille: Kannattaa rohkeasti kokeilla erilaisia asioita ja tehdä niitä asioita, joista tulee onnelliseksi. Ei ole olemassa mitään valmista kaavaa, minkä mukaan asioita tulisi tehdä. On siis tärkeä rakentaa oman näköinen polku.

  • Northboundin ystävät

Blogi

Humm

Kuinka ChatGPT modernisoisi asiakaspalvelun? 

Humm - modernia asiakaspalvelua.

Piia Raidén

Mitä Humm on asiakkaille – kutsuvierastilaisuuden tunnelmia

Jere Kattelus

Mitä Humm on henkilöstölle – lanseerausjuhlien tunnelmia

Humm

Finnchat ja Northbound yhdistyivät – uuden yrityksen nimi on Humm

Humm

Näin teet laadukasta ensikontaktointia – Osa 3 – Ensikontaktin resepti

Ensikontaktoinnin opas - Northbound


Kategoriat

  • Asiakaskokemus
  • Asiakaspalvelu
    • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
    • Chat-palvelu
    • Chatbot
  • Myynnin ulkoistaminen
  • Verkkokauppa
  • Yleinen
  • Ratkaisut
    • Monikanavaiset palvelut
      • Monikanavainen asiakaspalvelu
      • Monikanavainen myynti
      • Palveluautomaatiot
    • Datapalvelut
      • Ohjausryhmät
      • Arvoraportit
      • CRM-datan rikastaminen
    • Suunnittelupalvelut
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Helsinki

Kansakoulukatu 3, 00100 Helsinki

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM