Webinaaritallenne: Asiakaspalvelu on matematiikkaa
Kuinka kuluerä muutetaan investoinniksi?
Asiakaspalvelu nähdään usein yrityksissä pakollisena kulueränä. Oikein suunniteltuna ja toteutettuna asiakaspalvelu kasvattaa liiketoimintaa, tukee asiakkaan ostopolkua ja tuottaa enemmän kuin maksaa.
Webinaarissa asiantuntijana toimii Hummin liiketoimintajohtaja Petri Widgrén, joka on viimeisen viiden vuoden aikana ollut kädet syvällä savessa kehittämässä yli 100 organisaation asiakaspalveluprosessia. Keskustelua fasilitoi Hummin toimitusjohtaja Ilja Aalto.
Webinaarissamme saat vastauksen ainakin seuraaviin kysymyksiin:
- Mitkä ovat mittarit, joita asiakaspalvelussa tulee vähintäänkin seurata?
- Mitkä ovat keskeisimmät asiat, jotta asiakaspalvelu voi olla kannattavaa?
- Miten asiakaspalvelu tulisi hahmottaa osana koko liiketoimintaa ja ostopolkua?
- Miten voidaan samanaikaisesti parantaa asiakaskokemusta ja säästää kustannuksissa?
Antoisia katseluhetkiä!
Lataa maksuton asiakaspalvelun ulkoistamisen oppaamme, joka antaa oppia esimerkiksi asiakaspalvelun organisoinnista yleisesti sekä kuinka valmistautua ulkoistamiseen. Oppaan pääset lataamaan TÄSTÄ.
Voit myös selvittää asiakaspalvelulle nykytilan helposti. Täytä vain nykytilakyselymme, jonka myötä kerromme mitä teidän kannattaisi asiakaspalvelussanne kehittää. Nykytila-analyysi on maksuton. Nykytila-analyysin pääset täyttämään TÄSTÄ.
Keskustelemme mielellämme kanssanne lisää aiheesta. Varaa aika 30 minuutin keskustelulle asiantuntijamme kanssa. Keskustelu on maksuton. Keskusteluajan pääset varaamaan TÄSTÄ.