Webinaaritallenne: Tehokkuus vs. Laatu – Asiakaspalvelun kauhun tasapaino
Webinaaritallenne: Tehokkuus vs. Laatu – Asiakaspalvelun kauhun tasapaino
Tehokkuus ja laatu ovat keskeisiä mittareita asiakaspalvelussa, jotka valitettavan usein asettuvat vastakkain. Tehokkuus ja laatu eivät kuitenkaan ole toisiaan pois sulkevia, vaan oikein toteutettuna asiakaspalvelu on optimaalisen tehokasta ja erittäin laadukasta. Kuinka säilyttää korkeatasoinen asiakaspalvelu samalla kun pyritään maksimoimaan tehokkuutta? .
Webinaarissa asiantuntijana toimii Hummin liiketoimintajohtaja Petri Widgrén, joka on viimeisen viiden vuoden aikana ollut kädet syvällä savessa kehittämässä yli 100 organisaation asiakaspalveluprosessia. Keskustelua fasilitoi Hummin toimitusjohtaja Ilja Aalto.
Webinaarissa käsitellään muun muassa seuraavia asioita:
- Miten tasapainoilla tehokkuuden ja laadun välillä asiakaspalvelussa ilman, että toinen kärsii toisen kustannuksella?
- Millaisia haasteita yritykset kohtaavat tasapainotellessaan tehokkuuden ja laadun välillä asiakaspalvelussa?
- Millaiset ovat hyvät tehokkuus- ja laatulukemat eri asiakaspalvelukanavissa sekä miksi toiset kanavat ovat toisia parempia laadussa ja tehokkuudessa?
- Millaisilla toimenpiteillä asiakaspalvelun tehokkuus ja laatu paranevat samanaikaisesti?
Antoisia katseluhetkiä!
Lataa maksuton asiakaspalvelun ulkoistamisen oppaamme, joka antaa oppia esimerkiksi asiakaspalvelun organisoinnista yleisesti sekä kuinka valmistautua ulkoistamiseen. Oppaan pääset lataamaan TÄSTÄ.
Voit myös selvittää asiakaspalvelulle nykytilan helposti. Täytä vain nykytilakyselymme, jonka myötä kerromme mitä teidän kannattaisi asiakaspalvelussanne kehittää. Nykytila-analyysi on maksuton. Nykytila-analyysin pääset täyttämään TÄSTÄ.
Keskustelemme mielellämme kanssanne lisää aiheesta. Varaa aika 30 minuutin keskustelulle asiantuntijamme kanssa. Keskustelu on maksuton. Keskusteluajan pääset varaamaan TÄSTÄ.