Siirry sisältöön
Humm
  • Palvelut
    • Humm CS – Asiakaspalvelu ja -kokemus
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Blogi
  • Kokemuksia
  • Oppaat
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

Humm

tammi 23

  • Jaa artikkeli Twitterissä
  • Jaa artikkeli Linkedinissä
  • Jaa artikkeli Facebookissa

Webinaaritallenne: Tehokkuus vs. Laatu – Asiakaspalvelun kauhun tasapaino

Asiakaspalvelu

Webinaaritallenne: Tehokkuus vs. Laatu – Asiakaspalvelun kauhun tasapaino

Tehokkuus ja laatu ovat keskeisiä mittareita asiakaspalvelussa, jotka valitettavan usein asettuvat vastakkain. Tehokkuus ja laatu eivät kuitenkaan ole toisiaan pois sulkevia, vaan oikein toteutettuna asiakaspalvelu on optimaalisen tehokasta ja erittäin laadukasta. Kuinka säilyttää korkeatasoinen asiakaspalvelu samalla kun pyritään maksimoimaan tehokkuutta? .

Webinaarissa asiantuntijana toimii Hummin liiketoimintajohtaja Petri Widgrén, joka on viimeisen viiden vuoden aikana ollut kädet syvällä savessa kehittämässä yli 100 organisaation asiakaspalveluprosessia. Keskustelua fasilitoi Hummin toimitusjohtaja Ilja Aalto.

Webinaarissa käsitellään muun muassa seuraavia asioita:

  • Miten tasapainoilla tehokkuuden ja laadun välillä asiakaspalvelussa ilman, että toinen kärsii toisen kustannuksella?
  • Millaisia haasteita yritykset kohtaavat tasapainotellessaan tehokkuuden ja laadun välillä asiakaspalvelussa?
  • Millaiset ovat hyvät tehokkuus- ja laatulukemat eri asiakaspalvelukanavissa sekä miksi toiset kanavat ovat toisia parempia laadussa ja tehokkuudessa?
  • Millaisilla toimenpiteillä asiakaspalvelun tehokkuus ja laatu paranevat samanaikaisesti?

Antoisia katseluhetkiä!

Webinaari järjestettiin 23.1.2024.

Lataa maksuton asiakaspalvelun ulkoistamisen oppaamme, joka antaa oppia esimerkiksi asiakaspalvelun organisoinnista yleisesti sekä kuinka valmistautua ulkoistamiseen. Oppaan pääset lataamaan TÄSTÄ.

Keskustelemme mielellämme kanssanne lisää aiheesta. Varaa aika 30 minuutin keskustelulle asiantuntijamme kanssa. Keskustelu on maksuton. Keskusteluajan pääset varaamaan TÄSTÄ.

  • asiakasdata
  • asiakaspalvelu
  • asiakaspalvelun ulkoistaminen
  • monikanavainen asiakaspalvelu

Blogi

Humm

Asiakaskokemus vai kustannustehokkuus? Fiksu palvelu ei valitse vaan yhdistää

Humm

Asiakaspalvelun mittaristo – Näin mittaat oikeita asioita

Humm

5 askelta verkkokaupan asiakaspalvelun ulkoistamiseen ilman stressiä

Humm

Webinaaritallenne: Älä optimoi myyntiprosessiasi vaan asiakkaan ostoprosessia.

Humm

Myynnin ulkoistaminen teollisuudessa



Kategoriat

  • Asiakaskokemus
  • Asiakaspalvelu
    • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
    • Chat-palvelu
    • Chatbot
  • Myynnin ulkoistaminen
    • CRM
  • Verkkokauppa
  • Yleinen
  • Palvelut
    • Asiakaspalvelu ja -kokemus – Humm CS
      • Asiantuntijapalvelut
      • Automaatio -ja itsepalvelut
      • Ulkoistettu asiakaspalvelu
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM