Siirry sisältöön
Humm
  • Palvelut
    • Humm CS – Asiakaspalvelu ja -kokemus
    • Humm CS – Verkkokauppojen asiakaspalvelu
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Blogi
  • Kokemuksia
  • Oppaat
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

Blogi

    • Asiakaskokemus
    • Asiakaspalvelu
      • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
      • Chat-palvelu
      • Chatbot
    • Myynnin ulkoistaminen
      • CRM
    • Verkkokauppa
    • Yleinen

Jere Kattelus

marras 10

Lue artikkeli: Mitä Humm on henkilöstölle – lanseerausjuhlien tunnelmia

Takana on hillittömän hauska lanseerausilta, jossa Northboundin ja Finnchatin henkilöstö kohtasivat vihdoin täydessä vahvuudessaan toisensa.  

Lue artikkeli

Humm

marras 7

Lue artikkeli: Finnchat ja Northbound yhdistyivät – uuden yrityksen nimi on Humm

Monikanavaisen asiakaspalvelun asiantuntijayritys Finnchat sekä B2B-myynnin palveluita tarjoava Northbound yhdistyivät. Uuden yrityksen nimi Humm juontaa juurensa sanoista Human Communications.

Lue artikkeli

Ensikontaktoinnin opas - Northbound

Humm

loka 19

Lue artikkeli: Näin teet laadukasta ensikontaktointia – Osa 3 – Ensikontaktin resepti

Mitä ensikontaktointi on? Miten kohderyhmä valitaan tähän? Miten valita oikeat kanavat ensikontaktointiin? Entä mikä on onnistuneen ensikontaktoinnin resepti? Tässä 3-osaisessa blogisarjassa avaamme, mitä kaikkea me Hummilla olemme oppineet ensikontaktoinnista!  Tämän blogisarjan viimeisessä osiossa keskitytään leipomaan onnistununeen ensikontaktoinnin reseptiä – tai ainakin Hummin laadukasta ensikontaktoinnin reseptiä! Onnistuneen ensikontaktin resepti Kuten todettua, on ensikontaktoinnin kanavia monia. Tähän […]

Lue artikkeli

Ensikontaktoinnin opas - Northbound

Humm

loka 12

Lue artikkeli: Näin teet laadukasta ensikontaktointia – Osa 2 – Kanavat

Mitä ensikontaktointi on? Miten kohderyhmä valitaan tähän? Miten valita oikeat kanavat ensikontaktointiin? Entä mikä on onnistuneen ensikontaktoinnin resepti? Tässä 3-osaisessa blogisarjassa avaamme, mitä kaikkea me Hummilla olemme oppineet ensikontaktoinnista!  Viime ensikontaktoinnin blogissa avasimme, mitä ensikontaktointi tarkoittaa ja miten valita kohderyhmä oikein. Tällä kertaa kerromme tässä blogisarjan toisessa osassa ensikontaktoinnin kanavista ja miten valita oikea kanava […]

Lue artikkeli

Ensikontaktoinnin opas - Northbound

Humm

loka 6

Lue artikkeli: Näin teet laadukasta ensikontaktointia – Osa 1 – Kohderyhmä

Blogisarjan ensimmäisessä osassa avaamme, mitä kaikkea me Hummilla olemme oppineet kohderyhmistä myynnin ensikontaktoinnista.

Lue artikkeli

Tiina Lindroos

Humm

loka 4

Lue artikkeli: Uratarina: Chief Human Resource Officer Tiina Lindroos

Finnchatin toinen perustaja, henkilöstöjohtaja Tiina Lindroos on kokenut ja elänyt mukana koko yrityksen 10-vuotisen matkan.

Lue artikkeli

Humm

syys 22

Lue artikkeli: Hummin ystävät: Karoliina Savolainen

Hummin ystäväkirja on blogisarja, jonka myötä pääsemme tutustumaan Hummin henkilöstöön sekä muihin ystäviin. Ystäväkirjan kynään on tällä kertaa tarttunut tuotanto- ja sisältötiimissä työskentelevä Karoliina Savolainen. Muihin ystäväkirjateksteihin voit tutustua täällä. Nimi: Karoliina Savolainen Ikä: 26 Nykyinen työnkuva: Työskentelen tuotanto- ja sisältötiimissä Hummilla Ensimmäinen työpaikkani: Keskimaan tutustu työelämään ja tienaa -kesätyö Mitä minusta vielä joskus tulee: […]

Lue artikkeli

Humm

syys 15

Lue artikkeli: Hummin ystävät: Riina Torvinen

Hummin ystäväkirjassa tutustutaan Hummin henkilöstöön sekä meidän muihin ystäviin. Keväästä asti tuotantotiimissä työskennellyt Riina Torvinen pääsi vuorostaan tarttumaan kynään Hummin ystäväkirjassa. Muihin ystäviimme voit tutustua aiempien ystäväkirjamerkintöjen kautta täältä Nimi: Riina Torvinen Ikä: 22 Nykyinen työnkuva: Prospecting Specialist Trainee Ensimmäinen työpaikkani: Kaupungilla kesätöissä ulkoalueiden hoitajana Mitä minusta vielä joskus tulee: Ainakin tradenomi ja toivottavasti vielä […]

Lue artikkeli

Artikkelien sivutus

Edellinen 1 … 4 5 6 … 21 Seuraava

Kategoriat

  • Asiakaskokemus
  • Asiakaspalvelu
    • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
    • Chat-palvelu
    • Chatbot
  • Myynnin ulkoistaminen
    • CRM
  • Verkkokauppa
  • Yleinen
  • Palvelut
    • Humm CS – Asiakaspalvelu- ja kokemus
      • Ulkoistettu asiakaspalvelu
      • Automaatio -ja itsepalvelut
      • Asiantuntija- ja kehityspalvelut
    • Humm Sales – B2B myynti
    • Humm CS – Verkkokauppojen asiakaspalvelu
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM