Finnchat laajentaa palvelutarjoomaansa sähköposteihin
Finnchat tunnetaan myynnillisen chat-palvelun pioneerina Suomessa. Olemme olleet luotettava kumppani chat-palvelun puolella vuodesta 2012.
Uuden strategiamme mukaisesti olemme päättäneet laajentaa palvelutarjoomaamme kirjallisen viestinnän muihin kanaviin. Strategiamme keskeisin elementti on tarjota briljanttia asiakaskokemusta automatisoimalla kirjallista viestintää sekä mahdollistaa oikea-aikainen ihmiseltä ihmiselle tapahtuva vuorovaikutus.
“Olemme pilotoineet asiakkaidemme kanssa sähköpostipalvelua hyvin tuloksin. Seuraavaksi on luonnollista antaa muillekin asiakkaillemme mahdollisuus laajentaa yhteistyötä chat-palvelun ja sosiaalisen median monitoroinnin ulkopuolelle.”
Pasi Suojala, Kaupallinen johtaja, Finnchat Oy
Sähköposti osana monikanavaista palvelukonseptia
Asiakaspalvelusähköpostien ulkoistaminen tulee olemaan yksi osa laajentunutta monikanavaista palvelutarjontaamme. Sähköpostit ovat osa Finnchatin uutta strategiaa, jonka keskeinen tavoite on tarjota asiakkaille parempaa asiakaskokemusta monikanavaisesti.
“Aloitimme tarjooman laajentamisen vuonna 2019 chatboteista ja automaatioista, nyt keskitymme kehitystyössä muihin kirjallisiin kanaviin. Kehitystyön keskiössä meillä on briljantin asiakaskokemuksen tarjoaminen laadukkaasti ja tehokkaasti.” – Pasi Suojala
Tulemme lanseeraamaan sähköpostipalvelun laajemmin tulevan kevään aikana asiakasreferenssien kera, mutta annamme mielellämme tarkempia lisätietoja palvelusta jo nyt.
Lisätietoja
Pasi Suojala
Kaupallinen johtaja
pasi.suojala@finnchat.com
0409124996
Tutustu myös tuoreeseen artikkeliimme monikanavaisen viestinnän toteuttamisesta verkkopalveluiden häiriötilanteissa: https://finnchat.com/blogi/monikanavainen-hairioviestinta/