Siirry sisältöön
Humm
  • Palvelut
    • Humm CS – Asiakaspalvelu ja -kokemus
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Blogi
  • Kokemuksia
  • Oppaat
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

Ilja Aalto

helmi 25

  • Jaa artikkeli Twitterissä
  • Jaa artikkeli Linkedinissä
  • Jaa artikkeli Facebookissa

Kuinka tehdä monikanavaista B2B-myyntiä – tallenne LinkedIn Livestä

myynti raketoi monikanavaisuuden tuloksena

Järjestimme LinkedIn Liven perjantaina 23.2.2024 aiheesta monikanavaisuus B2B-myynnissä. Keskustelemassa olivat Hummin toimitusjohtaja Ilja Aalto sekä Clevenion toimitusjohtaja Aleksi Halsas. Puolen tunnin keskustelussa käytiin läpi muun muassa seuraavat aiheet:

  • Mitä on monikanavainen myynti?
  • Miksi monikanavainen myynti toimii tehokkaammin kun yksi kanavainen myynti
  • Mitä ovat parhaat käytännöt monikanavaiseen myyntiin?

Paikalla oli keskimäärin yli 100 katsojaa ja tallenteen perään kyseltiin, joten tästäpä löytyy.

Antoisia katseluhetkiä!

Näin teet tulosta B2B:ssä monikanavaisella myynnillä. LinkedIn Live järjestettiin 23.2.2024.

Tarkempaa tietoa eri kanavien eroavaisuuksista ja toimivista strategioista ensikontaktoinnissa löydät ilmaisesta ”Näin teet laadukasta ensikontaktointia” -oppaastamme. Lataa opas TÄSTÄ

Ilja ja Aleksi jatkavat LinkedIn Livejä perjantaina 8.3. klo 11-11.30, jolloin aiheena on Kylmäsähköposti B2B-myynnissä. Tule mukaan TÄSTÄ

Keskustelemme mielellämme aiheesta kanssanne myös henkilökohtaisesti. Varaa suoraan 30 minuutin ilmainen sparraus ilman sitoumuksia asiantuntijamme kanssa: Benjamin Niveri.

  • B2B
  • B2B-myynti
  • ensikontaktointi
  • monikanavainen myynti
  • myynnin alkupää
  • myynnin ulkoistaminen
  • sdr

Blogi

Humm

Asiakaskokemus vai kustannustehokkuus? Fiksu palvelu ei valitse vaan yhdistää

Humm

Asiakaspalvelun mittaristo – Näin mittaat oikeita asioita

Humm

5 askelta verkkokaupan asiakaspalvelun ulkoistamiseen ilman stressiä

Humm

Webinaaritallenne: Älä optimoi myyntiprosessiasi vaan asiakkaan ostoprosessia.

Humm

Myynnin ulkoistaminen teollisuudessa



Kategoriat

  • Asiakaskokemus
  • Asiakaspalvelu
    • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
    • Chat-palvelu
    • Chatbot
  • Myynnin ulkoistaminen
    • CRM
  • Verkkokauppa
  • Yleinen
  • Palvelut
    • Asiakaspalvelu ja -kokemus – Humm CS
      • Asiantuntijapalvelut
      • Automaatio -ja itsepalvelut
      • Ulkoistettu asiakaspalvelu
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM