Siirry sisältöön
Humm
  • Palvelut
    • Humm CS – Asiakaspalvelu ja -kokemus
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Blogi
  • Kokemuksia
  • Oppaat
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

Ilja Aalto

maalis 12

  • Jaa artikkeli Twitterissä
  • Jaa artikkeli Linkedinissä
  • Jaa artikkeli Facebookissa

Miten teet tulosta kylmäsähköpostilla B2B-myynnissä?

kylmäsähköposti

Järjestimme LinkedIn Liven perjantaina 8.3.2024 aiheesta kylmäsähköposti B2B-myynnissä. Keskustelemassa olivat Hummin toimitusjohtaja Ilja Aalto sekä Clevenion toimitusjohtaja Aleksi Halsas. Reilun puolen tunnin keskustelussa käytiin läpi muun muassa seuraavat aiheet:

  • Mikä ihmeen kylmäsähköposti?
  • Mikä ratkaisee kylmäsähköpostin ja kaiken muunkin myynnin tulokset?
  • Henkilökohtainen viesti vs. uutiskirje
  • Parhaat käytännöt kylmäsähköpostin luomiseen ja lähettämiseen
  • Tuleva webinaari, missä aiheeseen syvennytään vielä enemmän

Paikalla oli keskimäärin 200 katsojaa ja tallenteen perään kyseltiin, joten tästäpä löytyy.

Antoisia katseluhetkiä!

Miten hyödyntää kylmäsähköpostia B2B-myynnissä? LinkedIn Live järjestettiin 23.2.2024.

Ilja ja Aleksi jatkavat aiheesta syvemmälle maksuttomassa webinaarissa perjantaina 22.3. klo 10. Varaa paikkasi ilmoittautumalla TÄSTÄ

Teimme asiakkaastamme Höyrymediasta casen, jossa näytämme miten tehtiin 90 päivän kylmäsähköpostikampanja, joka toi 132 000 € myyntiä. Katso case TÄSTÄ

Tarkempaa tietoa eri kanavien eroavaisuuksista ja toimivista strategioista ensikontaktoinnissa löydät ilmaisesta ”Näin teet laadukasta ensikontaktointia” -oppaastamme. Lataa opas TÄSTÄ

Ilja ja Aleksi vetivät aiemmin LinkedIn Liven monikanvaisuudesta B2B-myynnissä. Pääset katsomaan tallenteen TÄSTÄ

Keskustelemme mielellämme aiheesta kanssanne myös henkilökohtaisesti. Varaa suoraan 30 minuutin ilmainen sparraus ilman sitoumuksia asiantuntijamme kanssa: Benjamin Niveri.

  • B2B
  • B2B-myynti
  • ensikontaktointi
  • monikanavainen myynti
  • myynnin alkupää
  • myynnin ulkoistaminen
  • sdr

Blogi

Humm

Asiakaskokemus vai kustannustehokkuus? Fiksu palvelu ei valitse vaan yhdistää

Humm

Asiakaspalvelun mittaristo – Näin mittaat oikeita asioita

Humm

5 askelta verkkokaupan asiakaspalvelun ulkoistamiseen ilman stressiä

Humm

Webinaaritallenne: Älä optimoi myyntiprosessiasi vaan asiakkaan ostoprosessia.

Humm

Myynnin ulkoistaminen teollisuudessa



Kategoriat

  • Asiakaskokemus
  • Asiakaspalvelu
    • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
    • Chat-palvelu
    • Chatbot
  • Myynnin ulkoistaminen
    • CRM
  • Verkkokauppa
  • Yleinen
  • Palvelut
    • Asiakaspalvelu ja -kokemus – Humm CS
      • Asiantuntijapalvelut
      • Automaatio -ja itsepalvelut
      • Ulkoistettu asiakaspalvelu
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM