Miten teet tulosta kylmäsähköpostilla B2B-myynnissä?
Järjestimme LinkedIn Liven perjantaina 8.3.2024 aiheesta kylmäsähköposti B2B-myynnissä. Keskustelemassa olivat Hummin toimitusjohtaja Ilja Aalto sekä Clevenion toimitusjohtaja Aleksi Halsas. Reilun puolen tunnin keskustelussa käytiin läpi muun muassa seuraavat aiheet:
- Mikä ihmeen kylmäsähköposti?
- Mikä ratkaisee kylmäsähköpostin ja kaiken muunkin myynnin tulokset?
- Henkilökohtainen viesti vs. uutiskirje
- Parhaat käytännöt kylmäsähköpostin luomiseen ja lähettämiseen
- Tuleva webinaari, missä aiheeseen syvennytään vielä enemmän
Paikalla oli keskimäärin 200 katsojaa ja tallenteen perään kyseltiin, joten tästäpä löytyy.
Antoisia katseluhetkiä!
Ilja ja Aleksi jatkavat aiheesta syvemmälle maksuttomassa webinaarissa perjantaina 22.3. klo 10. Varaa paikkasi ilmoittautumalla TÄSTÄ
Teimme asiakkaastamme Höyrymediasta casen, jossa näytämme miten tehtiin 90 päivän kylmäsähköpostikampanja, joka toi 132 000 € myyntiä. Katso case TÄSTÄ
Tarkempaa tietoa eri kanavien eroavaisuuksista ja toimivista strategioista ensikontaktoinnissa löydät ilmaisesta ”Näin teet laadukasta ensikontaktointia” -oppaastamme. Lataa opas TÄSTÄ
Ilja ja Aleksi vetivät aiemmin LinkedIn Liven monikanvaisuudesta B2B-myynnissä. Pääset katsomaan tallenteen TÄSTÄ
Keskustelemme mielellämme aiheesta kanssanne myös henkilökohtaisesti. Varaa suoraan 30 minuutin ilmainen sparraus ilman sitoumuksia asiantuntijamme kanssa: Tommi Kauppinen tai Benjamin Niveri.