Webinaaritallenne: Mikä asiakaspalvelussa on rikki ja miten lähdet korjaamaan?
Webinaaritallenne: Mikä asiakaspalvelussa on rikki ja miten lähdet korjaamaan?
Webinaarissa maamme johtavat asiakaspalvelun asiantuntijat Jani Jokela (Aiwo Digital) ja Petri Widgrén (Humm) käyvät läpi konkreettisten casejen avulla, miten ymmärrys nykytilasta rakennetaan ja miten sen pohjalta saatu ymmärrys viedään käytäntöön.
Webinaarissa käsitellään muun muassa seuraavia asioita:
- Mitä on häiriökysyntä ja miten siitä pääsee eroon?
- Miten asiakaspalvelun kustannus lasketaan yksittäisen kohtaamisen tasolle?
- Miten tekoälyä voi hyödyntää asiakaspalvelukysynnän vähentämisessä?
- Mitä nykytilasta täytyy ymmärtää, jotta tilannetta voi parantaa?
- Mitä tehdään, kun nykytila on ymmärretty?
- Miten asettaa tavoitteet muutokselle?
- Miten muutosta seurataan ja miten siihen reagoidaan?
Antoisia katseluhetkiä!
Lataa maksuton asiakaspalvelun ulkoistamisen oppaamme, joka antaa oppia esimerkiksi asiakaspalvelun organisoinnista yleisesti sekä kuinka valmistautua ulkoistamiseen. Oppaan pääset lataamaan TÄSTÄ.
Voit myös selvittää asiakaspalvelulle nykytilan helposti. Täytä vain nykytilakyselymme, jonka myötä kerromme mitä teidän kannattaisi asiakaspalvelussanne kehittää. Nykytila-analyysi on maksuton. Nykytila-analyysin pääset täyttämään TÄSTÄ.