Webinaaritallenne: Asiakaspalvelu – Verkkokauppiaan siunaus vai kirous?
Keskiviikkona 29.5.2024 järjestetty webinaari sukelsi Vähänkäytetty.fi verkkokaupan asiakaspalvelun toimivuuteen. Webinaarissa vuoden verkkokauppayrittäjäksi valittu Ossi Salo ja Hummin liiketoimintajohtaja Petri Widgrén keskustelivat siitä, kuinka päänsärkyä aiheuttanut epäselvästi mittaroitu asiakaspalvelu saatiin muodostettua nykyaikaiseksi ja parhaimmillaan asiakkaiden ongelmat proaktiivisesti ratkaisevaksi koneistoksi.
Webinaarista löydätkin vastaukset esimerkiksi seuraaviin kysymyksiin:
✅ Mitä sisäinen ja ulkoistettu asiakaspalvelu maksavat ja saavat maksaa?
✅ Missä kohti asiakaspalvelu kannattaa ulkoistaa – vai kannattaako?
✅ Mistä pitää aloittaa asiakaspalvelun kehittäminen?
✅ Mitkä ovat verkkokauppiaalle tärkeimmät kumppanuudet ja mistä tunnistaa hyvän kumppanin?
Kiinnostaisiko tietää millä tasolla asiakaspalvelunne on tällä hetkellä? Voit täyttää helposti asiakaspalvelun nykytila-analyysimme ja saat vastauksen siihen, mitä asiakaspalvelussanne kannattaisi kehittää. Nykytila-analyysimme on maksuton.
Lue alta lisää esimerkkejä onnistumisista asiakaspalvelun ulkoistamisessa!