Siirry sisältöön
Humm
  • Palvelut
    • Humm CS – Asiakaspalvelu ja -kokemus
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Blogi
  • Kokemuksia
  • Oppaat
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

Laadukkaita liidejä ja hyvää fiilistä Sillan myyntitiimiin

Asiakastarina: Silta

  • Jaa artikkeli Twitterissä
  • Jaa artikkeli Linkedinissä
  • Jaa artikkeli Facebookissa

Silta ja Humm ovat tehneet pitkäaikaista yhteistyötä eri projektien merkeissä. Sillalla oli Hummin aikaisempien yhteistöiden kautta hyviä kokemuksia sähköpostikampanjoinnista ja niiden tuloksista, joten yhteistyötä haluttiin jatkaa taas uuden kampanjan merkeissä. Aiemmin myynnin alkupäätä oli Sillalla pyritty ratkomaan myös yrityksen omien soitteluiden ja puhelinbuukkauksen avulla.  

“Kohderyhmä on meille tuttu, mutta päättäjät, joita lähestytään ovat usein kiireisiä, jolloin haasteena on ollut saada keskusteluja auki“, Sillan myyntijohtaja Jussi Jaakkola kertoo. 

Jaakkola kertoo, että tavoitteena oli saada täytettä myyjien kalenteriin sekä tukea työlle tarkasti rajatussa kohderyhmässä. Tällaisessa tiukasti määritellyssä kohderyhmässä päättäjien kiinni saaminen ja tapaamisten sopiminen on haastavaa. Lisäksi suurten yritysten päättäjiä voi olla hankala saada puhelimella kiinni. Hummin palvelun avulla lähdettiin taklaamaan tätä ongelmaa. 

Jälleen onnistunut projekti Hummin kanssa

Jaakkolan toteaa uusimman projektin olleen jälleen onnistunut ja myyjien pöydälle tippui hyvä määrä laadukkaita tapaamisia. Yhteistyö toi myös hyviä tulevaisuuden kontakteja työstettäväksi yrityksen myynnille sekä selkeät listat, mitä kontakteja Silta voi jatkossa itse soittaa. Projekti loihti hyvää fiilistä koko yrityksen myyntitiimiin.  

“Ajoitus oli myös kohdallaan, koska liideistä päästiin heti hyviin keskusteluihin ja tekemään tarjouksia kontakteille. Putkessa odottaa prospekteja, joita työstetään ja tulevaisuuden liideihin aiotaan palata taas oikeana ajankohtana”, Jaakkola kertoo.   

Palvelu sopii niille, joiden kohderyhmä on jo tarkasti valmiiksi rajattu 

Jaakkola suosittelee Hummin palvelua niille yrityksille, joilla kohderyhmä on jo valmiiksi tarkasti rajattu. Kampanjat pysytään kohdentamaan oikeille kohderyhmille tehokkaasti ja jalostaa sieltä tapaamisia Hummin palvelun avulla. Myös niille, joiden brändi ei ole suurelle yleisölle tunnettu, voi uusasiakashankinta olla oiva tapa lisätä tunnettuutta. 

“Sujuvaa palvelua, jonka kampanjoissa on hyvät prosessit takana. Hummista näkee myös sen, että asiakas on tärkeä ja jatkuva kehittäminen on keskeisenä osana toimintaa”, kehuu Jaakkola. 

 Jaakkola nostaa esiin, että he tulevat jatkossakin tekemään yhteistyötä Hummin kanssa, kun tulee tarve saada lisää boostia uusasiakashankintaan ja tavoittaa oikean kohderyhmän päättäjiä. 

Silta on suomalainen palkanlaskennan ja HR-palveluiden asiantuntijayritys, jonka kautta yli 100 000 suomalaista saa palkkansa luotettavasti ja täsmällisesti tililleen joka kuukausi. 

Kokemuksia

Jaakko Sahimaa

Myyntiputki kuntoon Hummin avulla

S&S Consulting Oy Ab

Tehostettu uusasiakashankinta nykyisten asiakkuuksien rinnalle

Ab Stormossen Oy

Asiakaspalvelijat ylittäneet odotukset Stormossenin chatissa

Kuvassa näkyy kierrätystä sekä Stormossonin logo

OC-System Oy

Onnistunut markkinakartoitusprojekti Ruotsiin- Case OC-System Oy

PURO Finance Oy

Tukea asiakaspalvelussa onnistumiseen – Case PURO Finance Oy


Lataa opas

Opas: Näin teet laadukasta ensikontaktointia

Lataa opas
  • Palvelut
    • Asiakaspalvelu ja -kokemus – Humm CS
      • Asiantuntijapalvelut
      • Automaatio -ja itsepalvelut
      • Ulkoistettu asiakaspalvelu
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM