Humm – asiakaskokemuksen asiantuntija
Kun tavoitteena on erinomainen asiakaskokemus, niin sen käytännön mahdollistaminen vaatii taakseen huolella tehdyn suunnittelutyön. Tässä me Hummin ammattilaiset olemme apunasi. Emme tyydy vain heiluttelemaan käsiä, vaan elämme todeksi suunnitelmat ja tuemme sitä kautta kasvua sekä kannattavuutta.
Tuloksia suunnittelun kautta
Asiakaskokemuksen kehittämisen kumppanisi
Humm on asiakaskokemuksen asiantuntija. Vuosien kokemus asiakaskohtaamisista niin asiakaspalvelun kuin myynnin merkeissä on antanut meille vahvat eväät kokonaisuuden hahmottamiseen. Uskomme, että niin asiakaspalvelussa kuin myynnissä kehitys ja tulokset tulevat hyvästä suunnittelusta sekä maailmanluokan prosesseista. Asiakaskokemuksen kehittäminen suunnittelusta toteutukseen on ydinosaamistamme.
Luodaan yhdessä parempia asiakaskokemuksia
Kokonaisvaltaisen asiakaskokemuksen kehittäjä
Asiakaskokemus on iso sana. Hummilla tehtävämme on kokonaisvaltaisen asiakaskokemuksen kehittäminen. Tämä edellyttää, että tunnemme sekä ymmärrämme miten ja mistä osioista asiakaskokemus muodostuu.
Osaava suunnittelu- ja kehityskumppani
Kymmenen vuoden kokemus eri toimialojen ostoympäristöjen muutoksesta, aidoista asiakaskohtaamisista teknologioiden päällä sekä näkemys myynnistä ja asiakaspalvelusta tekevät meistä osaavan suunnittelu- ja kehityskumppanin.
Selvitämme kysynnän juurisyyt
Pelkän asiakaspalvelukysynnän vastaanottamisen sijaan meitä kiinnostaa selvittää ja ymmärtää kysynnän juurisyyt, jotta voimme vähentää sisään tulevaa palvelukysyntää. Hummilla autamme kehittämään yrityksesi asiakaskokemuksen sellaiseen kuntoon, että se vastaa kasvaviin laatuvaatimuksiin.
Suunnittelupalvelujamme
kohtaamista joka viikko
Yhdessä kohti parempaa asiakaskokemusta
Hyvä asiakaskokemus on lopputulos laajan kokonaisuuden saumattomasta yhteistoiminnasta. Hahmotamme yhdessä mahdollisuudet ja etenemisaskeleet erinomaisen asiakaskokemuksen saavuttamiseksi.
Asiakaspalvelukokemus on liiketoiminnalle elintärkeä
Asiakaspalvelukokemuksen suunnitelmallinen kehittäminen on elintärkeää liiketoiminnan kasvaessa. Kaikki lähtee siitä, että tieto tuodaan asiakkaan saataville oikealla hetkellä ja ihminen palvelee henkilökohtaisesti silloin, kun se on tarpeellista.
Asiakaspalvelun ulkoistajan opas
Lataa maksuton tietopaketti monikanavaisen asiakaspalvelun ulkoistamisesta.
“Suunnitteluprosessi avasi hyvin sitä, miten voimme pienentää omien asiakaspalvelijoiden kuormitusta. Itse suunnitteluprosessi oli meille todella helppo ja vaivaton. Minulle tuli sellainen olo, että Hummin asiantuntijat todella perehtyivät meidän juttuumme ja antoivat siihen täyden panoksensa. Vakuutuin siitä, että olen tekemisissä todellisten ammattilaisten kanssa.”
Ossi Salo, Toimitusjohtaja, Vähänkäytetty.fi