humm-etusivu

Moni­kanavaiset palvelut

Hummin palvelukonsepti perustuu kokonaisvaltaiseen ymmärrykseen. Yhdistämällä ihmisten tarjoamaa palvelua, automatiikkaa ja sisältöjä saamme asiakkaasi hyrisemään.

kokonaisvaltainen kohtaamiskoneisto

Pidämme tarpeistasi huolta

Sulje silmäsi. Jossain hyrisee. Ilmanvaihto, tietokone, lämmitin, ilmastointi. Hyrinä kertoo, että sinusta ja tarpeistasi pidetään huolta. Se rauhoittaa. Tämän tyytyväisen hyrinän haluamme Hummilla toimittaa asiakkaillemme.

Luodaan yhdessä parempia asiakas­kokemuksia

Suunnitelmista käytäntöön

Hummilla emme tyydy vain heiluttelemaan käsiä ja katoa kuvasta, kun tulee toteutuksen vuoro. Elämme todeksi suunnitelmat ja tuomme sitä kautta kasvua sekä kannattavuutta.

Kokemus takaa laadun

Omaamme vankan kokemuksen kohtaamisista eri kanavissa ja toteutamme niin asiakaspalvelulliset kuin myynnilliset etäkohtaamiset erinomaisella asiakaskokemuksella.

Kohtaamis­koneisto moottorina

Monikanavaisten palveluiden kohtaamis­koneistomme toimii hyrinän moottorina yhdistämällä teknologiaa, inhimillistä älykkyyttä, taitoa ja voimaa.


Miten me sen teemme

Moni­kanavainen asiakas­palvelu

Toteutamme asiakaspalvelun etäkohtaamiset erinomaisella asiakaskokemuksella niin chatissa, sähköpostilla kuin puhelimessa.

Moni­kanavainen myynti

Autamme tavoittamaan asiakkaasi kustannustehokkaasti niissä kanavissa missä he ikinä ovatkin. Tapamme kontaktoida B2B-asiantuntijamyynnissä on ainutlaatuinen koko Suomessa.

Palvelu­automaatiot

Hummin avulla luot koneiston, jossa automaatio, ihmiskontakti ja palvelusisältö täydentävät toisiaan jatkuvasti, luoden parempia asiakaskohtaamisia päivä päivältä.


  • +10 000 myynnillistä
  • +20 000 asiakaspalvelullista
kohtaamista joka viikko

Paytrail
Vepsäläinen

Asiakas­kokemuksia, jotka saavat hyrisemään

Humm kehittää ja palvelee kykyäsi tarjota ylivoimainen asiakaskokemus kaikissa myynnin ja asiakaspalvelun kanavissa. Takaamme, että asiakaspalvelun ja kontaktoinnin koneistosi hyrisee varmasti, tehokkaasti ja juuri sillä palvelutasolla kuin haluat.

Human Powered Technology

Hummilaiset  toteuttavat asiakkaidemme puolesta yli 10 000 myynnillistä kohtaamista ja 20 000 asiakaspalvelukohtaamista viikossa eri teknologioiden päällä. Samanaikaisesti automatiikkamme palvelee yli 100 000 asiakasta ja sisältömme kohtaa 400 000 asiakasta.

Aloita parempi asiakas­kokemus tästä

Varaa 15 minuutin tapaaminen asiantuntijamme kanssa

“Näen kumppanuutemme kasvavan yhä kokonaisvaltaisemmaksi. Hummilla on ymmärretty oikean ajatusmaailman olevan, että miten voisimme omilla palveluillamme kehittää pitkäaikaisesti asiakkaamme bisnestä.” Ossi Salo, Toimitusjohtaja, Vähänkäytetty.fi

“Näen kumppanuutemme kasvavan yhä kokonaisvaltaisemmaksi. Hummilla on ymmärretty oikean ajatusmaailman olevan, että miten voisimme omilla palveluillamme kehittää pitkäaikaisesti asiakkaamme bisnestä.”

Ossi Salo, Toimitusjohtaja, Vähänkäytetty.fi

“ Hummin palvelu skaalautuu meidän tarpeen mukaan, eli resurssia säädetään väliaikaisesti isommaksi esimerkiksi sesonkipiikeissä. Myös palvelunopeus on tärkeä seikka. Yhteistyön taustalla oli halu saada asiakkaamme palveltua nopeasti ja laadukkaasti myös verkossa." Mika Rusila, Tietohallintojohtaja, Vepsäläinen

Hummin palvelu skaalautuu meidän tarpeen mukaan, eli resurssia säädetään väliaikaisesti isommaksi esimerkiksi sesonkipiikeissä. Myös palvelunopeus on tärkeä seikka. Yhteistyön taustalla oli halu saada asiakkaamme palveltua nopeasti ja laadukkaasti myös verkossa.”

Mika Rusila, Tietohallintojohtaja, Vepsäläinen