
Monikanavaiset palvelut
Hummin palvelukonsepti perustuu kokonaisvaltaiseen ymmärrykseen. Yhdistämällä ihmisten tarjoamaa palvelua, automatiikkaa ja sisältöjä saamme asiakkaasi hyrisemään.
kokonaisvaltainen kohtaamiskoneisto
Pidämme tarpeistasi huolta

Sulje silmäsi. Jossain hyrisee. Ilmanvaihto, tietokone, lämmitin, ilmastointi. Hyrinä kertoo, että sinusta ja tarpeistasi pidetään huolta. Se rauhoittaa. Tämän tyytyväisen hyrinän haluamme Hummilla toimittaa asiakkaillemme.
Luodaan yhdessä parempia asiakaskokemuksia

Suunnitelmista käytäntöön
Hummilla emme tyydy vain heiluttelemaan käsiä ja katoa kuvasta, kun tulee toteutuksen vuoro. Elämme todeksi suunnitelmat ja tuomme sitä kautta kasvua sekä kannattavuutta.
Kokemus takaa laadun
Omaamme vankan kokemuksen kohtaamisista eri kanavissa ja toteutamme niin asiakaspalvelulliset kuin myynnilliset etäkohtaamiset erinomaisella asiakaskokemuksella.
Kohtaamiskoneisto moottorina
Monikanavaisten palveluiden kohtaamiskoneistomme toimii hyrinän moottorina yhdistämällä teknologiaa, inhimillistä älykkyyttä, taitoa ja voimaa.
Miten me sen teemme
kohtaamista joka viikko









Asiakaskokemuksia, jotka saavat hyrisemään
Humm kehittää ja palvelee kykyäsi tarjota ylivoimainen asiakaskokemus kaikissa myynnin ja asiakaspalvelun kanavissa. Takaamme, että asiakaspalvelun ja kontaktoinnin koneistosi hyrisee varmasti, tehokkaasti ja juuri sillä palvelutasolla kuin haluat.

Human Powered Technology
Hummilaiset toteuttavat asiakkaidemme puolesta yli 10 000 myynnillistä kohtaamista ja 20 000 asiakaspalvelukohtaamista viikossa eri teknologioiden päällä. Samanaikaisesti automatiikkamme palvelee yli 100 000 asiakasta ja sisältömme kohtaa 400 000 asiakasta.

Aloita parempi asiakaskokemus tästä
Varaa 15 minuutin tapaaminen asiantuntijamme kanssa

“Näen kumppanuutemme kasvavan yhä kokonaisvaltaisemmaksi. Hummilla on ymmärretty oikean ajatusmaailman olevan, että miten voisimme omilla palveluillamme kehittää pitkäaikaisesti asiakkaamme bisnestä.”
Ossi Salo, Toimitusjohtaja, Vähänkäytetty.fi

“ Hummin palvelu skaalautuu meidän tarpeen mukaan, eli resurssia säädetään väliaikaisesti isommaksi esimerkiksi sesonkipiikeissä. Myös palvelunopeus on tärkeä seikka. Yhteistyön taustalla oli halu saada asiakkaamme palveltua nopeasti ja laadukkaasti myös verkossa.”
Mika Rusila, Tietohallintojohtaja, Vepsäläinen