Blogi
Humm
Lue artikkeli: Finnchatin rekrytointiprosessi
HR-koordinaattori Tytti Jalasaho kertoo, miten Finnchatin palvelupuolen rekrytointiprosessi etenee ja jakaa vinkkinsä työhaastatteluun tulijoille.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Kun yksi myyntiviesti ei riitä
Myynnin ensikontaktoinnissa follow up -viestit ja systemaattisuus tuottavat tulosta. B2B-myynnissä onnistuminen vaatii sitkeyttä ja kärsivällisyyttä, sillä vain pieni osa päättäjistä vastaa ensimmäiseen kylmään soittoon tai viestiin. Tämän vuoksi hyvä myyntikontaktointi vaatii useamman viestin tai muun tavoitteluyrityksen. Muistuttamalla itsestäsi ja asiastasi kasvatat merkittävästi mahdollisuuttasi vastauksen saamiseen ja siten kaupallisen keskustelun avaamiseen. Muistutusviestit, tai follow up -viestit […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Asiakaspalvelun ulkoistamisen plussat ja miinukset
Minkälaisia hyötyjä asiakaspalvelun ulkoistamisella on ja mitä asioita kannattaa pohtia kriittisesti ulkoistamista miettiessä?
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Töiden ja opintojen yhdistäminen
Finnchatin palveluneuvoja, viestinnän opiskelija Sara Kovalainen, kertoo vinkkinsä töiden ja opintojen yhdistämiseen.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Monikanavainen asiakaspalvelu – ulkoistaako vai ei?
Monikanavainen asiakaspalvelu uudistuu kovalla vauhdilla asiakaspalvelukanavien lisääntyessä ja loppuasiakkaiden odotukset kasvavat.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Finnchatin arvot palvelutyöntekijän silmin
Autan, luotan, palvelen, opin. Sara Kovalainen avaa, miten nämä arvot näkyvät Finnchatin palvelutiimiläisen päivittäisessä arjessa.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Pasi Suojala Finnchatin toimitusjohtajaksi
Finnchatin toimitusjohtaja vaihtuu. Nykyinen Finnchat Oy:n perustaja, pääomistaja ja toimitusjohtaja Roope Rämänen siirtyy yrityksen strategiajohtajaksi ja uudeksi toimitusjohtajaksi on valittu 1.1.2022 alkaen Pasi Suojala.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Kenelle kannattaa myydä? – Tunnista sinulle relevantit kohderyhmät ja päättäjät
Kuinka tiedät, kenelle sinun kannattaa myydä? Kuka on oikea päättäjä ja milloin kauppaa ei ehkä kannatakaan tehdä? Ideaali asiakasprofiili (ICP) Monella yrityksellä on mutu-tuntuma siitä, millainen on heille paras asiakas. Liian harva kuitenkaan pystyy todentamaan mutun oikeaksi tai vääräksi. On esimerkiksi asiakkaita, joiden kanssa hommia on mukava tehdä ja yhteistyö sujuu vaivatta, mutta näidenkin kohdalla […]
Lue artikkeli